Hát itt lenne a következő rész :) Remélem nem okoztam csalódást :)
Jó olvasást :)
Éjjel egy óra
- Héj, Matt.
-Hmm? A fiú felkapja fejét, az ablakon beszűrődő fény megvilágítja testét.
- Most kellene valamit tenni. Suttogok még mindig.
- Most? Ijedséget véltem felfedezni a hangjában, rémült lett hirtelen.
- Igen most, lehet hogy többet nem lesz alkalmunk erre. Rázom meg a fejem.
- De én erre még nem készültem fel. Felül az ágyon majd a kezeit a tarkójára helyezi.
- Oh dehogynem..
Kisétálok az ajtón majd körbenézek. Sehol egy lélek. Az ajtó mellett van a falon egy tűzriasztó. Ahol én állok ott nincs villany így a kamera sem fogja felvenni hogy éppen én nyomtam meg a riasztót.
- Matt. szólok a fiúnak, aki már készenlétben áll mögöttem.
- Igen?
- Készen állsz?
- Azt hiszem igen. Bólogat hevesen. - Kicsit azért még is csak rettegek. Szorítja meg a kezem. A szívverésem felgyorsul, a levegő bent reked a tüdőmben.
- Minden rendben lesz. Bólint én meg megnyomom a falon a riasztót.
-Gyorsan gyorsan. Szalad az egyik nővér. Matt elszalad mellette, majd egy ügyes kézmozdulattal kikapja a kártyát a csaj zsebéből. A nővér először furán néz felé de aztán egy mondattal elintézi.
- Menny vissza a szobádba.
- De hát megszólalt a tűzriasztó. Matt furcsán pillant a nő után, én sem tétlenkedem, megragadom a fiú kezét, majd húzni kezdem a kijárat felé. Mivel minden őr és nővér elrohant abba az irányba ahol megnézhetik mi a helyzet, vagy egyáltalán hol lehet tűz, vagy hogy ki szórakozhat, így mi simán kijuthatunk. A Lámpák elkezdenek villogni, majd teljes sötétség borul az intézetre. Mattal rohanunk a kijárat felé, majd mikor is meglátom a zöld feliratot nagy betűkkel, hálát adok, hogy kijuthatunk. Az ajtóhoz szaladunk, majd matt végighúzza a kártyát a zárban majd már nyílik is az ajtó. Szabadnak érzem magam ahogy kilépek az ajtón, de még nem állhatunk meg, a kerítés még hátra van.
Nagy nehezen Matt azt is kinyitja, majd meg sem állva rohanunk. Az egyik hátizsák Matt hátán helyezkedik el, a másik meg az én hátamon.
- Héj jól vagy? Megáll majd hátra fordul.
- Persze jól vagyok. Sóhajtok majd egy nagy vigyor terül el az arcomon.
- Kijutottunk. Mosolyodik el, majd közelebb húzva magához, rátapasztja a száját az enyémre, majd hosszas csókcsatát vívunk egymással.
- Öm szerintem menjünk tovább. Suttogom ajkára mikor eltávolodunk egymástól.
- Igazad van, menjünk tovább. Egy puszit nyom a homlokomra, majd, össze kulcsolja a kezeinket, így haladunk tovább. Az út szélén megyünk, néha néha egy egy kocsi elsuhan mellettünk, de minket ez nagyon nem tántorít el attól hogy tovább menjünk.
Reggel hat óra
Épp egy kávézóban, ücsörgünk, ahol elfogyasztjuk a reggelinket.
- Héj, honnan szereztél pénzt?
- Még otthonról, összegyűjtöttem, nem tudom már hogy mit szerettem volna venni rajta de azt tudom hogy most jól jött. Mosolyodik el majd beleharap a szendvicsébe.
A rádióban megszólal egy nő aki épp a mi nevünket mondja be.
- Az elmegyógyintézetből szöktek meg, ha bárki látja őket azonnal szóljon a rendőrségnek. Zárta le ennyivel a híreket majd megint zenére kapcsoltak.
- Istenkém szegény kölykök. A nő a pult mögül megrázza a fejét majd tovább teszi a dolgát
- Na most aztán jó nagy pácban vagyunk. Suttog Matt.
- Szerintem mennünk kellene. A kapucnit a fejemre teszem, majd az asztaltól felállva betolom a széket. Matt is ugyan így cselekszik, majd megragadva a kezemet, maga után kezd húzni.
- Köszönjük, viszlát. Matt kihúz az ajtón meg sem várja hogy én is hasonlóan megköszönjem, a kaját.
- Hova megyünk? Állok meg majd kihúzom a kezem a szorításából.
- Nem tudom, csak menjünk erről a helyről, kérlek. Csak bólintok majd szaladni kezdünk.