Lisa szemszöge
Matt hajába túrok majd kisimítom az arcából a hajtincseit. A fiú a mellkasomon pihen. Összekulcsolt kezeinkre téved tekintetem. Vajon hogyan érhetném el hogy szeressen ha még mindig azt a lányt szereti? Én nagyon is megszerettem őt, de nem biztos hogy ő ezt valaha is viszonozná. Próbálom kihúzni kezemet az ő ujjai közül de mikor végre ez megvan a fiú megmozdul majd felnéz rám.
- Hova mész? Kómás feje láttán nevetni kezdek, mire ő még mindig értetlenül mered rám.
- Csak kimennék a konyhába. Válaszoltam meg kérdését, mire ő felpattant a kanapéról majd felém nyújtotta kezét.
- Gyere. Összekulcsolta kezeinket majd a konyha irányába kezdett el húzni. A konyhában a pult előtt megállt majd felkapott és a pultra rakott.
Vigyorogva adott arcomra egy puszit. A hűtőszekrényhez sétált majd kitárta az ajtaját. - Mit szeretnél enni?
- Az lényegtelen, csak had egyek valamit mert kilyukad már a gyomrom. Elmosolyodott majd kirakta elém a finomságokat.
Két órával később
A tévét néztem, valami nagyon szar film ment rajta, nem kötötte le különösképpen a figyelmemet. Matt éppen a fürdik, azt mondta ha készen van akkor elmehetnénk sétálni, úgysem mentünk eddig nagyon sehova sem.
Felpattantam a kanapéról majd a fürdőszobához siettem, ahol a fiú még mindig bent volt.
- Siethetnél egy kicsit. Kopogok be az ajtón mire ő kinyitja az ajtót. Egy szál törölköző van csípőjén.
- Kész vagyok. - Ennyire hiányoztam? Vigyorodik el majd az ajtófélfának dőlt.
- Dehogy is, egyszerűen csak lassú vagy és nem igen tudtam elképzelni hogy mit is csinálhatsz bent.
- De ki pimasz valaki. Hajolt közelebb a nyakamhoz.
- Mit csinálsz? Mellkasára tettem a kezem majd kicsit eltoltam magamtól.
- Azt ne mond hogy nem tetszik. Vigyorodik el megint.
- Idióta. Forgatom meg a szemeimet. - Mióta lettél te ilyen perverz?
- Ohh, ha te azt tudnád. Lép ki mellettem a fürdőből majd megfog a derekamnál és felkap a vállára.
- Tegyél le. Ütögetem meg a hátát, mire ő szaladni kezd velem. - Ha eldobsz kikapsz. Fenyítem meg. A szobába érve ledob az ágyra majd rám dől, fejét a mellkasomba fúrja.
- Kezdelek megkedvelni.