Reggel arra nyitottam ki a szemeimet hogy valaki a csuklómat szorongatja és próbál felhúzni az ágyról. Hogy miért azt először magam sem értettem, viszont mikor oldalra fordultam, abban a pillanatban minden világossá vált. Matt az ágyon feküdt, a kezéből ömlött a vér, az orvosok próbáltak rajta segíteni. Az egyik őr felkapott az ágyról majd a vállán kicipelt a szobából. Én egyfolytában rúg kapálóztam és nem akartam hogy bárki is hozzám érjen. Mikor végre letett egy másik üres szobában, az ágyra mutatott majd hátat fordítva nekem, kisétált az ajtón, maga után becsukva azt.
- Óh hogy az a..... Szitkozódtam magamban. Hogy a szarba tudta ezt tenni? Úgy értem, én nem tudtam megölni magam. Hogy a szarba tudott egy kicseszett pengét szerezni úgy hogy észre sem vették hogy van nála?!
Órákon keresztül ültem azon a kicseszett ágyon, mikor végre bejött egy őr, megfogta mind két kezemet, majd hátrakötötte. Mi a szart csinál ez? Tettem fel magamnak a költői kérdést. Tegnap óta nem ettem semmit, már kezdtem nagyon éhes lenni, erre tessék, megint bezárnak abba a rohadt szobába. Hát kösz, csak is ezt érdemlem.
Mikor ahhoz a szobához értünk, kinyitotta az ajtót, majd belökött rajta. Olyan gyorsan csukta be az ajtót hogy nem is tudtam ellene mit tenni. Meglepetésemre nem csak én voltam a szobában hanem rajtam kívül még egy személy tartózkodott.
Igen tudom, rövid és pocsék lett .... Nézzétek el nekem kérlek :) :D