Véleményeket elfogadok :)
Nem lett a legizgalmasabb rész de azért hoztam még egy részt :)
Jó olvasást :)
Ahogy kinyitottam a szemem, aligha láttam valamit, hisz a szobát sötétség uralta. Matt az ágyamra tette a fejét, békésen szuszogott mellettem. A hajába szántottam az ujjaimat, majd megsimítottam a fejét. Nyöszörögni kezdett majd szép lassan a fejét is felemelte. Szemeit megdörzsölte, majd rám nézett.
- Szia. Suttogtam, miközben az arcát megérintettem.
- Szia. Suttogott ő is. - Hogy érzed magad?
- Azon kívül hogy fáj a combom, semmi bajom. Mosolyodom el, majd a takarót kicsit lejjebb tolom magamról hogy megnézhessem hogy milyen a lábam. A kötés átázott már az ágynemű is tiszta vér volt.
- Hívok valakit. szalad az ajtóhoz , de amint az ajtóhoz ér két nővér lép be rajta, majd egyenesen felém jönnek. Egy őr is belép az ajtón, mikor meglátja Mattot lefogja a két kezét majd az ágyához viszi. Matt ellenkezik de mikor rám néz leintem hogy hagyja csak nem ér el semmit azzal ha most balhét csap. A nővérek kicserélik a kötést majd már sietnek is kifele, az őrrel a nyomukban. Mikor becsukják az ajtót, Matt hozzám szalad majd leül oda ahol eddig is ült. - Mit csináltak veled? Néz rám miközben eltűr egy tincset az arcomból.
- Semmit. Zárnám le ennyivel a témát de ő erősködik hogy mondjam el. - nincs értelme ha elmondom.
- De igen is van. Nagyot sóhajtok majd a combomra téved a tekintetem, és minden ami abban a percben történt eszembe jut. Hirtelen öntenek el az emlékek.
- Egy kést szúrtak a lábamba, adtak valamit amitől teljesen elkábultam.
- Nem mondták hogy mi az oka annak hogy ezt tették?
- Nem, semmit nem mondtak amiből rájöhettem volna hogy miért tették. Csukom be a szemeimet.
- Ne haragudj.
- Miért haragudnék?
- Mikor elvittek téged, előtte amit tettem , én csak ... - Nehéz ez az egész helyzet, érted?
- Értem, persze hogy értem. - Soha nem tudnék rád haragudni. Simítom meg az arcát.