Kedvem támadt írni :) Nem lett ez a rész sem a leghosszabb de azét megírtam még egy részt :)
Jó olvasást :)
Matt az ágyunkon elterülve fekszik. Én vele szemben ülök egy fotelben, ami megvalva őszintén nem a legkellemesebb hely. Kinézek az ablakon, az időjárás a kedvemhez, passzol. Zuhog odakint, az esőcseppek gyorsan peregnek le az üvegről.
Felállok a fotelból, majd az ágyhoz sétálok. Matt felkapja fejét, kíváncsian néz rám, majd mikor befekszem mellé, egy széles vigyor terül szét az arcán. Közelebb bújok hozzá, mire ő átölel engem.
- Így már, mindjárt jobb. Morogja a szavakat a nyakamba.
- Héj, Matt.
- Mond. A kezemet kezdi cirógatni, mire rajtam végigfut egy jóleső borzongás.
- Mit fogunk tenni, hogyan tovább?
- Nem tudom, de most nem is ez a legfontosabb. Húz még közelebb magához.
- Hát akkor? Mosoly terül szét arcomon, mire ő kinyitja a szemeit.
- Most jelen pillanatban Te vagy a legfontosabb. - Most aludj. Morogja a szavakat a nyakamba. Pár perc múlva hallom egyenletes szuszogását, majd én is behunyom a szemeimet, álomra hajtva fejem.
1 Hónappal később
Matt szemszöge:
- Héj, Julie.
- Igen? Rám emeli tekintetét.
- Csináltam kávét, kérsz?
- Igen. Hevesen bólogat. Előkapok a szekrényből két bögrét, majd kitöltöm a kávét mindkettőnknek. Az ágyhoz sétálok majd lerakom a polcra a bögréket, majd a lányra emelem tekintetem. - Mit szeretnél? Mosolyog, imádom a mosolyát.
- Nem is tudom. Mosolygok rá pimaszul. Leülök az ágyra, majd az ölembe húzom. A fejét a mellkasomnak támasztja, ad egy puszit a meztelen mellkasomra.
- Hát ha te magad sem tudod mit akarsz, én honnan tudhatnám? Néz fel rám. Megrázom a fejem, majd közelebb hajolok hozzá.
- Megakarlak csókolni.
- Mire vársz? Kezeit a nyakam köré kulcsolja, majd közelebb húz magához. Ajkam az övére tapasztom, elfektetem az ágyon, majd fölé kerekedem.