Csend mely megőrjít

232 12 11
                                    

Elizabeth szemszöge

Egy hónappal később

Össze hajtogatva pakoltam be a ruháimat Ben szekrényébe. Volt már ebben a szekrényben pár ruhám, de mióta beköltöztem hozzá, át kellett hoznom minden cuccomat hozzá. 

Nem bántam, egyszerűen furcsa volt minden napomat vele együtt eltölteni. Nem igazán voltam a lakásban egyedül, maximum, ha Ben akkor dolgozott amikor én szabadnapos voltam. 

- Sok van még vissza? Ben a nyakamba csókolt, mire kuncogva behúztam a nyakamat. 

- Kész vagyok. Mosolyodtam el. A ruhásszekrényt becsuktam, majd felkeltem a földről. 

- Egy hétig szabadnapos leszek.  Újságolta el a legfrissebb információt. Csodálkozva meredtem rá, nem egészen értettem hogy lehet az hogy egy hétig szabadnapos.

- Azt mégis hogy ? Látva meglepett arcomat, nevetve húzott közelebb magához.

- Hát úgy, hogy rengeteg újoncot vett fel a főnök, mindemellett rajtam kívül bent maradt még három munkatársam, akik azért figyelik az újoncokat. - Szóval a főnök közölte hogy most nekem adja ki ezt a hetet.

- Esküszöm, oda fogok legközelebb jelentkezni munkára. - Mázlista. 



Ben szemszöge. 

Elizabeth az ölemben feküdt. Hihetetlen hogy beleegyezett a költözésbe. Kezdtem azt hinni hogy már sosem lakhatunk együtt. 

Néha elég nehéz kompromisszumot kötni vele.  

- Mi lenne ha elmennénk a szüleidhez ? Csodálkozva kaptam fel a fejemet.

- Nem Mostanában terveztem hazamenni.

- Sosem fogsz bemutatni a szüleidnek?  

- Egy szóval sem mondtam ilyet. - Azt mondtam hogy most nem terveztem haza menni. 

- De most lesz rá időd. Akadékoskodott, hosszú haját hátradobta a válla felett majd homlokát az enyémnek döntötte. 

- Holnap? Vesztes mosoly terült el arcomon. Hát ezt a hétvégét se így terveztem. 

- Tökéletes, akkor a hétvégét ott töltjük?  

- Igen, ott töltjük. 

- Ez az. Sikitoza ugrott a nyakamba, majd szorosan megölelt. - Klassz hétvégénk lesz. Felpattant az ölemből majd besétált  a konyhába. 

- Az ám. A párnába fúrtam a fejemet. El sem tudom képzelni mi lesz ebből... 


Elizabeth szemszöge

Másnap reggel

- Jó lenne ha elindulnánk. Jegyeztem meg tapintatosan.  Ben bele szívott a cigibe majd lassan kifújta száján a füstöt. 

- Elszívnám a cigimet. Rekedt hangja bezengte az egész lakást. - Nem sietünk sehova. 

- Ha te mondod. Hagytam rá, majd ledőltem a kanapéra.  Kíváncsi lennék milyenek a szülei, vagy hogy, hol nőtt fel. 

- Öltözhetsz. Ben belépett az erkélyről majd a fürdő felé igyekezett.  

- Azt hittem, nem sietünk. Megforgattam a szemeimet majd felpattantam a kanapéról. 

- Felőlem maradhatunk is. Fordult felém, majd nekidőlt a falnak. - Kettesben szerettem volna eltölteni ezt a hétvégét. 

- Akkor is elmegyünk, ne hisztizz Ben

Csend mely megőrjít   °°BEFEJEZETT°°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora