Elveszve

176 5 4
                                    

Elizabeth szemszöge 

Emlékszem az első hangra a fejemben. Emlékszem mennyire megvoltam rémülve.

Ben értetlen tekintetétől még rosszabb lett az egész helyzet. 

Emlékszem a kád peremén ültem. Nem éreztem jól magam, egyszerűen csak bámultam a semmibe üveges tekintettel.  

- Elizabeth! Ben hangja valahogy eljutott a tudatomig viszont nem igazán tudtam rá reagálni.  Fogalmam sem volt mi történik velem, csak azt tudtam hogy rosszul vagyok.  - Minden rendben? Elém guggolt, majd megfogta a kezemet. Megráztam a fejem. 

- Nem tudom mi történik velem. Szemeim megteltek könnyekkel, kezemet a hasamra simítottam. 

- Fáj? Sűrűn bólogattam.  - Menjünk el az orvoshoz. Felpattant mellőlem, de én nem mozdultam. 

- Biztos csak a szokásos. Legyintettem.  

Először nem foglalkoztam vele. Elakartam tompítani a hangokat a fejemben. Csak csendre volt szükségem. 

Felkeltem majd szép lassan az ágyhoz sétáltam.

- Szerintem el kellene menni az orvoshoz. Győzködött, de túl makacs voltam. 

- Minden rendben.  Befeküdtem a paplan alá, a kezeim szabályosan remegtek, szép lassan lehunytam a szemeimet. 

- Nem tetszik ez az egész nekem. A hátamat simogatta, míg végül el nem aludtam. 


Ben szemszöge

Féltem hogy bármi történhet vele. Nem akartam elveszíteni, nem akartam hogy szenvedjen. 

Simogattam a hátát, míg el nem aludt, majd befeküdtem mellé. A kezei még akkor is remegtek mikor már rég elaludt.  Kezemet a hasára tettem, másik kezemmel össze kulcsoltam a kezeinket. 


Hajnalban arra ébredtem hogy mellettem Elizabeth kiabál. Hunyorítva nyitottam ki a szemeimet majd mikor ránéztem megpillantottam a kétségbe esett tekintetét. Zokogott, kezeit a hasán szorongatta. 

Körülötte minden csupa vér volt. Elkapott egy pillanat alatt a sírógörcs, zokogva kaptam fel a telefont, tárcsázva a mentőket. 

Belekapaszkodott a kezembe, szemeit lehunyta egy pillanatra. 

- Ne hagyj magamra, kérlek ne hagyj magamra!  Kezét összekulcsolta az enyémmel, zokogva húzott magához közelebb.


Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Két héttel később. 

- Segítek. Kezeivel átkarolta a nyakamat, felemeltem majd óvatosan a vízbe tettem. Csak ült a káddal teli vízben potyogtak a könnyei, semleges arccal bámult a semmibe.  - Ne csináld ezt, kérlek. Letöröltem a könnyeit arcáról míg az én szemeim könnyektől csillogtak. 

- Miért ment el? lenézett a hasára majd újra felnézett rám. 

- Nem tudom, Zokogva ráztam meg a fejemet.  - Úgy sajnálom. 

 

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Csend mely megőrjít   °°BEFEJEZETT°°Onde histórias criam vida. Descubra agora