Szeretetre éhezem

788 37 2
                                    

Matt szemszöge


A kanapé kettőnknek kevésnek bizonyult ezért inkább felpattantam a kanapéról. 

- Hova mész? Lisa Rám kapta a tekintetét, majd a távirányítót felkapva, lehalkította a tévét. 

- Kevés a hely kettőnknek. Legyintettem majd kisétáltam a konyhába.  Egy szál cigarettát szedtem elő a dobozából majd kinyitva az ablakot rágyújtottam. 

- Nem szeretem mikor dohányzol. Jegyzi meg csípősen a lány, aki az ajtófélfának dőlve keresztbe fonja maga előtt a karjait. 

- Én meg nem szeretem, mikor megmondják hogy mit tegyek. - A lakásomban! Teszem még hozzá, majd háttat fordítok neki és kifelé kezdek bambulni az ablakon. 

- Ha nagyon azt szeretnéd, akkor elmegyek. Hangjában érezni lehetett hogy már a sírás határán van. Nem szólaltam meg, miért tettem volna, én ezt a lányt nem tudnám szeretni, sőt egy lányt sem tudnék szeretni, Julie, volt a mindenem, de őt elvesztettem. Megteltek könnyekkel a szemeim, majd szép csendesen lefolytak az arcomon.  - Akkor én... - Megyek. Hallom ahogy kisétál a konyhából. Észhez térek majd a csikket elnyomom a hamutálban. 

- Héj. Utána megyek majd utolérem a hálóban. - Ne menj el. Fogom meg a karját, majd magam fel fordítom. Lehajtja a fejét, nem néz rám. 

- Azt sem tudom mért kellett ide jönnöm. Csuklik el a hangja a mondat végén, majd megtörli a szemeit. 

- Ne sírj. Ujjammal az álla alá nyúlok majd felemelem a fejét. - Miattam, ne sírj. Törlöm le az arcáról a könnyeket. 

- Miért csinálod ezt? 

- Mit? Hajolok hozzá közelebb. 

- Ezt. Suttogja a szavakat. 

- Nem teszek semmit. Mosolyodom el, majd adok egy puszit a lány homlokára. 

- Utállak. Üt a mellkasomra, de én gyorsabb vagyok így mikor megint megakarna ütni, megfogom a kezét. 

- Nem verekszünk, ne legyél rossz kislány. Mosolyodom el pimaszul. 

- Sosem fogsz úgy szeretni ahogy őt, igaz?  Kérdésére, megint csak megtelnek könnyekkel a szemeim. 

- Nem. Vallom be azt amit érzek jelen pillanatban. 


Lisa szemszöge

Szombat reggel

Ásítozva keltem ki az ágyból, majd a konyha felé vettem az irányt. De amikor a nappalihoz értem, meglepetten álltam meg, miközben a földön fekvő fiút bámultam. 

- Héj mit keresel te a földön? Pislogok rá értetlenül.

- Leestem a kanapéról. Ad választ a kérdésemre. 

- Értem. Jövök zavarba, mert közben feláll a földről majd egyenesen felém sétál. Csak egy alsógatya van rajta, én meg itt állok előtte, a pólójában ami a majdnem hogy a térdemig ér. 

- Mi az? Áll meg előttem majd értetlen arckifejezését látva nevetve legyintek egyet. Megfordulok majd a konyhába megyek, hogy végre főzzek kávét mert mindjárt visszaalszom. Mikor a kávéfőzőhöz lépek meghallom Matt hangját.

- Kávét főzöl? 

- Igen, kérsz? Fordulok felé, mire ő hevesen bólogatni kezd, majd ráül a pultra. Komolyan néha úgy viselkedik mint egy öt éves kisgyerek.  - Milyen volt? Kérdésemre felkapja a fejét majd a telefonját lezárva, rám szenteli teljes figyelmét. 

- Micsoda? Értetlenül pislog rám, majd egy kicsit oldalra dönti a fejét majd elmosolyodik. 

- Inkább kicsoda. Javítom ki. 

- Nem akarok róla beszélni. 

- Talán ha beszélsz róla könnyebb lesz. Sétálok elé majd az ujjaimat össze kulcsolom az övéivel. 

- Ne akard helyettesíteni őt. Rázza meg a fejét majd elkapja a kezét. 

- Nem akarok én helyettesíteni senkit sem, főleg nem őt! - Én csak segíteni akartam, de látom ezt te nem fogod fel. 

- Te nem fogod fel hogy még a kutyának sem kellenél. Ugrik le a pultról. Megtelnek könnyekkel a szemeim. A kávéfőző jelez hogy kész a kávé mire én kitöltöm neki a kávét egy csészébe.  

A konyhát elhagyva megyek a hálószobába majd becsukva az ajtót elfordítom a zárat. 

Zokogva csúszok le a földre, a fejemet az ajtónak támasztom 

- Miért csinálja ezt?  Suttogok zokogva.

- Nyisd ki, kérlek. Nekidől az ajtónak. - Nem ezt akartam mondani, nem akartalak megbántani, én egyszerűen csak.. Egyszerűen csak fáj, fáj hogy elveszítettem, fáj hogy nincs többé. 


Egy órával később 

Óvatosan, halkan léptem ki az ajtón, majd a táskámat a vállamra kaptam. Megint csak halkan, elsétáltam a bejárati  ajtóhoz, majd mikor a kilincsre tettem a kezem, Matt hangja hasított a levegőbe. 

- Ne menj el, kérlek. Megfordultam, hogy a fiú szemébe tudjak nézni. 

- Elmegyek, mert ez így nem lenne jó egyikünknek sem. Hajtom le csalódottan a fejemet. 

- Nem akarom hogy elmenj. Jön közelebb hozzám, majd mikor már csak egy karnyújtásnyira van tőlem, a mellkasára teszem a kezemet. 

- Ne. Csóválom meg a fejem. - Nem is kellett volna ide jönnöm.

- Nem akartalak megbántani, én csak ... A szavába vágok. 

- Még is sikerült. Lepereg az arcomról a könnycsepp, majd egy ezt követi a többi is. 

- Én nem...

- Matt. Szólok rá. 

- Hagynád végre, hogy egy értelmes mondatot kinyögjek? Megfogja a csuklómat, majd magához ránt. A táska leesik a vállamról, de ő ezzel nem törődik. Felkap majd elindul velem a nappaliba. 

- Ezzel nem oldod meg a problémát. Csapkodom a hátát. Letesz a kanapéra, majd fölém hajol. 

- Ne haragudj, kérlek. 

- De haragszom! - Igen is haragszom, mert egy igazi tuskó vagy. - Haragszom, mert nem találkozunk előbb.  - Haragszom mert sosem lehetünk együtt. Zokogva fúrom a mellkasába az arcomat. 

- Ne haragudj, nem úgy gondoltam azt amit mondtam, én egyszerűen csak kiborultam.  Összekulcsolja az ujjainkat.   - Érd el, hogy beléd szeressek.  Végigsimít arcomon, majd eltűr egy hajtincset a fülem mögé. 

- Tudom hogy nem fog sikerülni. Nézek bele abba a gyönyörű szempárba. 

- Érd el hogy sikerüljön. Mosolyodik el majd szorosan magához ölel 

 Mosolyodik el majd szorosan magához ölel 

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Csend mely megőrjít   °°BEFEJEZETT°°Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang