Kitabın Yazarı:M.D.Kanzaki
Kapak:M.D.Kanzaki
Kitabın Türü:Kara Fantastik
Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeniden Yaşayan Efsane ile sizlerle birlikteyiz. Bu bölüm ilk bölüme ayrılmıştı sonradan yazarın sözü olarak değiştirdim. Hikaye'ye başlamadan bu bölümü okuyabilirsiniz direk geçip ilk bölüme merhaba diyebilirsiniz. Kitabın tam olarak neyi anlatmak istediğine dair bilgi vermeyeceğim zira bu üçüncü kitabın konusu az çok neler anlatmak istediğini anlamışsınızdır. Bazı şeyleri bilgilendirmek istiyorum. Bunlardan ilk yani kitap hakkında olanlar. İkinci kitap ile üçüncü kitap arasında geçen olayları anlatan Saber kitabı Wattpad'ta yayınlanmadı bildiğiniz gibi. O kitaplar geçen olaylardan haberiniz yok. Ayrıca son günlerde yazmaya başladığım sona doğru ilerleme kaybettiğim Makrian'ın yolu kitabı da Wattpad'da yayınlanmadı. Bu kitaptan sonra iki kitap yazıldı ve üçüncü kitabın başlangıcı bu ikinci kitapta olan duruma göre şekilleniyor.
İkinci kitapta bahsetmek istediğim bir olay var. Kitabın iki finali vardı hatırlarsanız bunlardan birisi Worgreymon finali diğeri ise Kadran finaliydi. Bu finallerden bir tanesi gerçek bir tanesi sahte final. Saber kitabı bu finallerden birini baz alarak yazıldı. Makrian'da Saber finali alarak yazıldı. Üçüncü kitapda Makrian finaline göre yazılıyor. Ben bu kitabı yayınladığım nereden nereye geldik diye anlamakta zorluk çekebilirsiniz o yüzden bunları sizinle baştan paylaşmak istedim. İyi hoşta Kanzaki neden bunları Wattpad'ta paylaşmadın? diye soranlara ise ileride bu kitabı basılı bir kitap yapmayı düşünüyorum. Bunu yaparsam Wattpad'ta okuduğunuz senaryonun çok daha fazlası olması gerek. Bugüne kadar Ucoz ve Era gibi kitaplar paylaşılmadı. YE1 kitap olarak bastırdığımda 96 sayfa olarak değilde 150-160 sayfa olarak okuyacaksınız. Yani ara kitaplarda ki bölümleri ekleyip size ''Aaa işte wattpad'ta yazılanın aynısı zaten okumuştum niye para vereyim?'' Dedirtmemek için çıkartılmış bölümlerle birlikte ekleyeceğim. Tek derdim okuyucuya içi boş güzel kapağı olan bir kitap yerine daha dolu bir kitap vermek istiyorum.
Gelelim yarışmalarda İkinci kitapta başlayan yarışmalar üçüncü kitap ile devam edecek. Kitapla ilgili anime,film,oyun yarışmalar düzenlenecek. İki türlü düşünüyorum birincisi okuyucular kendi gruplarını kurup diğer gruplara karşı yarışacak diğeri her okuyucu tek olup turnuva tadında yarışacak. Ödüle gelince
Bütün soruları bilen grup veya kişiye Yenilmez Efsane + Ilenyas'ın dönemini anlatan bir kaç özel bölüm. Kitap olarak verilecek. Matbaada basılmış yoksa e kitap şeklinde değil tabiki
En fazla soru bilen grup veya kişiye Steam'dan bir oyun hediye edilecek gerçi Steam gift sistemini umarım kaldırmamıştır(İstediği her hangi bir oyun). Yarışma kuralları
İkinciye gruba veya ikinci kişiye Killing Floor 2,Battefield 1, Sniper Ghost Warrior 3,Company Of Heroes 2,Doom 4, veya Mount and Blade Bannerlord veya GTA V, Dishonored 2 de olabilir. (Not zengin değilim arkadaşlar bunca yıldır takip ediyorsunuz size bir kıyak geçeyim dedim hepsi bu.)
1.Kayıt olmak şart kayıt ücreti almıyoruz arkadaşlar ismizi bana söylemeniz veya yorum atmanız kaydınızı yaptırırım.
2.Sorulan sorulara önce soruyu yazıp ardından cevabı yazmanız 1.Borla 2.Kadran 3.Robando şeklinde yazmamanız. Soruyu yazıp öyle cevabı yazın kimse haksızlığa uğramasın kafalar karışmasın.
3.Cevaplama sistemi bir sonraki bölüm geldiğinde bitmiş olur ondan sonraki cevaplar sayılmayacaktır.
Hikaye yine Ocak 2017 den geriye inmedi biraz sıkılıp patlayacaksınız ama durum böyle. Havalar henüz soğumadı, kasvetli günler gelmedi, karanlık henüz bulutların üzerine çökmedi, kar yağmadı.hayat felç olup insanlar evinde tıkılıp kalmadı. Açlık henüz baş gösterilmedi. Arabam ile karda drift yapılmadı. Evet kış geliyor bu kış daha sert geçecek çünkü yazın çok sıcaktı. Bu seri soğuk kış gecelerinde taslak bölümleri yazılmış tamamlanması ise yaza kalmış seriler. Soğuk kış günlerinde bütün hikayeyi yazıp sonradan bölümleri yazmaya başlıyorum.
Soru cevapların dışında
İlk yorum-En İyi yorum yarışmaları da düzenlenecek. İlk yorum turnuvasının sonuçları hikaye bittikten sonra en uzun ve en iyi yorum turnuvası her dört bölümde sonuçlanacak 4-8-12-16 diye gidecek.
1.Bölüm(Tamamlanmadı)
Umutsuzların umudu ol. Halen kulaklarında çınlıyordu eski bir dostun yüzüne karşı söylediği son sözcükleriydi geçen yıllarda çok önemli kişiler hayatından çıkmış hayat mücadelesinde yalnız kaldığını hissetmeye başlamıştı. Kendisi de dâhil her şeyden kaçıyordu, değer verdiklerini elinden koparıp almışlardı. Eski dostun son sözleri onu geri dönmeye itecek kadar yeterliydi ama nereden başlamalıydı? Bunca yıl sonra ne yapacaktı? Her nefesi intikam olan adam gücü intikamları almaya yetecek kadar var mıydı? Gözlerini kapattığında açlık bastırmıştı, midesi kazınmıştı ortada yemeğe hiçbir şey yoktu, hava soğuktu donma ve açlıktan ölme tehlikesi ile karşı karşıya olduğu anda aklında yine o kelimeler vardı ''Umutsuzların umudu ol'' yakasına yapışmıştı bırakmıyor gibiydi. Huzur onu terk etmişti mutlu günler ihanet etmişti. Gelecek ona kumpas kurmuştu. Yaşamak ona işkence ediyordu. Her nefesi ölüm olan adam uykusuzluk ile de başa çıkmak zorundaydı.
Kendisine olan umudunu yitirmiş olan karların üzerinde yürüyordu, yorgundu, halsizdi doğduğu günden beri dünya ile savaş halindeydi. ''Sevgi ol'' denildi kulaklarına işitme duygusunu çok iyi olmamasına karşın birisi kulağına çok yakın bir yerden fısıldamıştı. Etrafına bakındı kimse yoktu fakat nefes alış verişlerini hissediyordu. Arkasına döndü üzerinde silahı yoktu buna rağmen iyi dövüşçüydü. Arkasını döndüğünde ona bildiği ne varsa öğreten adam karşısındaydı durumu kendisininkinden daha iyiydi.
Bölüm başı ile yazdığım şakaydı arkadaşlar gerçek mi sandınız? Klasik Kanzaki şakalarından bir tanesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Efsane III
FantasyOnlar kötülüğün ete kemiğe bürünmüş haliydi. İntikam hissi ile yanıp tutuşan kötülüğün son temsilcileri kötülüğün ancak topyekun savaşa girerek ayakta kalacağını inanıyorlardı. Geriye kaybedecekleri hiç bir şey yoktu ama iyiler öyle miydi? Hayatta k...