Esas dördüncü bölüm yakında gelecek.
4 Bölüm
Devlerin Savaşı(Başlangıç)
Kadran sağlı sollu harekete geçtiğinde son hızına ulaştığında Rhidger'e darbeyi indirmeyi düşünüyordu. Rhidger kılıcını yüzünün ortasına tutmuş gözlerini kapatmıştı. Kadran yaklaştığında bir ayağını ileriye attı ve bekledi. Kadran darbeyi indirdiğinde Rhidger yanından sıyrılıp karşı atağa geçmiş Kadran kendisini savunmaya almasına rağmen Rhidger onu toprakta sürüklemişti. Kadran kılıcını saplayıp güçlenerek ayağa kalktı. ''Palmon'u yendin fakat beni halen alt edemiyorsun. Daha hızlı ve daha öfkeli olmalısın. Kılıcı mutlak suretle öldürmek için indirmelisin. Acımak yok, merhamet yok. Onlar daha merhamet etmezler acımazlar sende onlara aynısını yapmalısın. Savaşta kralı alacak kişi sensin'' dediklerini gözlerin önüne gelmişti. Mordekei, Rhidger ve Reilwelder üçü ilerideydi. İki kral ve iki başkomutan vardı. Mordekei ''Kim kimi tutacak?'' diye sordu. Rhidger ''Bu saatten sonra tutmak yok al aşağıya etmek ver. Karşınıza ne çıkıyorsa yok edin. Tek bir şart var. İki kralın ikisi de burada ölecek. Ona göre hareket edin Kadran!'' sözünü bitirip bağırarak seslenmişti. Kadran devlerin arasında kendine yer edindi. Rhidger
''Krallardan en az bir tanesi sen alacaksın. Diğerini Mordekei alacak. Reilwelder ve üst rütbeliler bize kalıyor. Krallıkların bütün savaş konseyi burada. Kaç tane rütbeli tutabilirsin?'' diye sordu. Reilwelder ''Üç General tutabilirim. '' dedi. Rhidger ''İyi bana iki başkomutan ve üç general kalıyor'' dedi. Irdenser sadağından oku çıkardı ve havaya fırlattı. Ok gökyüzüne ilerledi ve kayboldu. Savaş başlamadan önce dışarıdan içeriye girişi içeriden dışarıya çıkışı engellemek için bu oku atmıştı. Ok savaşın yaşanacağı alanını koruma kalkanı ile kapladı. Irdenser ''Cehenneme hoş geldiniz.'' Dedi. Nelsan ''Bu da ne böyle?'' diye sordu. Matilyano ''Biliyordum bunu yapacağını. Eğer düşündüğüm şeyi yapacaklarsa gerçekten burası cehenneme dönecek. Arkanı kolla Nelsan bu savaş son savaşın olabilir. Sayısal olarak tarih boyunca hiçbir zaman iyilere üstünlük kuramadık bugün de durum değişmeyecek çoğu zaferi karşı taraf üstünken aldı. Kim bilir belki bugün 40 yıllık kötülüğün gerilişini durdurabiliriz.''
Açıklama
Bölümün sadece bir kısmı.
Bu sene(2017 için) orta sahayı kalabalık tutmaya karar verdim. Geçen sene tek hikaye ile devam ederken biraz bunalmıştım. Gerçi geçen sene çok sıkıntılı seneydi. Her şey üst üste gelmişti. Bu sene dört hikaye ile birlikte büyük ihtimalle yeni yıla gireceğim. Forvet hattında bu sene Yaşayan Efsane yerine Keskin kitabı olacak. Yeni kitap Profilimde 11 bölüm hazır eklenmiş. Forvet arkası uzun zaman sonra yeniden güncellemeye alınan hatta birinci sezon bittikten sonra bir güncelleme daha yiyecek olan Seramentler yer alacak. Sağ kanat biraz zayıf halka Kod adı Gri olacak. Bölüm sayısı hakkında fikrim yok fakat en önce o biter gibime benziyor. Sol kanat Yaşayan Efsane olacak. Yaratık Avcısına Remake yapma durumum var. Dört hikaye birden ilerleyeceğiz Keskin ve Seramentler hızlı bölümler alması muhtemelen arlarında Gri ile YE serisi biraz yavaş ilerleyecek. En büyük sebeplerinden birisi YE serisi biliyorsunuz üçüncü kitap bölümleri daha uzun olacağını dair söz vermiştim dolayısı ile uzun bölümleri her gün bölüm koyamayacağıma göre seride biraz yavaşlık olacak ama haftada Gri ve YE en az bir bölüm alırlar. Keskin de çok hızlı ilerlersem belki Ocak başı gibi hikaye bitebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Efsane III
FantasyOnlar kötülüğün ete kemiğe bürünmüş haliydi. İntikam hissi ile yanıp tutuşan kötülüğün son temsilcileri kötülüğün ancak topyekun savaşa girerek ayakta kalacağını inanıyorlardı. Geriye kaybedecekleri hiç bir şey yoktu ama iyiler öyle miydi? Hayatta k...