III.8.İçerdeki Savaş(3)

474 55 13
                                    

Kelime Sayısı:1089



8 Bölüm

Teklif

                   Robern'in saldırısı durduran Kadran idi. Kılıcı saldırıyı doğrudan Rhidger'e gelmesini engellemişti. Robern geri adım attı arkasında iki General de geri adım attı. Elinde ki kılıcı Rhidgerin olduğu yere fırlatıp kılıcın toprağa saplanmasına izlemişti. Kaderin kılıcı hiçbir zaman toprağa düşmeyen kılıç olarak biliniyordu ve öyle kalacaktı. Rhidger kendi kılıcına tutundu ve abisinin kılıcına baktı. Kadran ''Babam seni böyle görmek istemezdi amca'' dedi. Rhidger kendi kılıcını dönüştürüp ikinci seviye lanetli kılıç haline getirmişti. Bir eli ile Banta Viranda'ya tutundu diğeri kaderin kılıcını tuttu. Arkada siluet belirmişti. Başını tam döndürmeden bakmıştı ve gülümsemişti. Borla arkadan yanına gelip elini kardeşinin omzuna atıp onu omzundan yakalayıp ayağa kaldırdı. İki kılıcı eline altı karanlık duman etrafında dönüyordu. Kadran mavi kılıcını çekip aradan çekilmeden önce ''Hangilerini istiyorsun?'' diye sormuştu. Rhidger ''Hepsini ben alırım sen Reilwelder'a yardım et'' dedi. Kadran Rhidger ile karşı karşıya geldi bakışlarını yukarıya kaldırdı. Uzun boylu geniş omuzlu doğuştan karanlık gücü sahip Borla döneminden kalma tek Tarnovalıydı. Doğuştan gücü elde etmesine rağmen abisi daha ilerideydi.

               General Kadran'ı durdurmak için harekete geçti ve kılıcını ona doğru indirdi. Kadran mavi kılıcı ile kendini korumaya almıştı. İki kılıcın çarpışması sonucunda krallıkların tarafında onlarca kişi bayılmıştı. Kılıç Kadran'a doğru ilerlerken Kadran ve General göz göze geldiler. Kadran ''Zayıfsın'' dedi. Kadran gücünü kullanıp kılıcı oda doğru ittirmeye başlayınca General geriye çekildi ve Kadran hızlıca üzerine ilerleyip General'in göğsüne tekmeyi kondurmuştu. General birkaç adım geriye giderken Kadran durmadı ''Tek keşiş'' dedi ortadan kaybolması ile General'in kolunun yere düşmesi aynı zamanda gerçekleşmişti. Yere düşen koluna baktı acısını zor tutuyordu. Kadran ''İşte şimdi eşitledik durumu'' dedi. Kılıcı ile kolu yerde idi. Kadran ''Hadi al kılıcını dişe diş dövüşelim ririri'' dedi. Robern ona doğru harekete geçtiyse de Rhidger onu durdurmuştu. Robern onun hızına nasıl yetiştiği anlaması güç olmamıştı. Dövüşün başından beri tek ayak ile dövüşen Rhidger ayağını geri getirmişti gücünden feragat ederek ama elinde kaderin kılıcı olduğundan kendi güç kaybını abisinin kılıcı ile dengelemişti. Kılıç Kadran'a miras kalmasına rağmen bu durumda Kadran isteyerek Rhidger'e vermişti. Dünyanın peşinde olduğu üç büyük kılıçtan birisiydi. Kılıç kullanmayı bilmeyenin elinde bile kullanıcısı kontrol edip Kadim lordu tek tekte öldürmesine gerekli gücü ve yeteneği sağlıyordu. Usta ellerde ise neler yapabileceğini defalarca kez dünyaya kanıtlamıştı.

             Dünya çok fazla sevinememişti. Borla'ya göre daha dengeli hareket eden Worgreymon ve onun kılıcını taşıyan Kadran bir an önce durdurulmalıydı. Bu ikilisinin geleceğin Borla-Rhidger'i olmamasına sebep yoktu fakat ikisinin niyetleri farklı idi. Birisi babasının yolundan gidip aile olarak orduyu ele alırken diğeri ise savaşmamayı tercih edip aile kurmayı yeğliyordu. Kadran savaş alanından elini kolunu sallaya sallaya ayrılmıştı, ordunun içinden geçmesine rağmen omzuna dayadığı kılıç ile kimse ona karşı hamlede bulunamıyorlar bulunanların sağ kolu kesilerek yere devriliyordu. Savaşta epey kişiyi sağ kolsuz bırakmıştı. Dünya üzerinde Oro ve Kadran'dan başka sağ kolu olmayan savaşçılar vardı. Kadran insanlar üzerinde imzası buydu. Irdenser ''Toparlanın!'' diye bağırmıştı, gücü azalıyordu kale gücünü yitiriyordu kalan gücü ile portal açması gerekiyordu kötüler işlerini ya hızlı bitirecekti ya da geri çekilecekti. Rhidger ve Kadran savaşın çok ilerisinde kalmıştı. Nelsan ve Matilyano Reilwelder'in olduğu yere gelmişlerdi. Mordekei savaşta tarafını değiştirip Reilwelder'in olduğu yere doğru ilerliyordu. Rhidger ve Kadran Erikogor krallığının kalan askerlerini tutuyordu. Kadran Rhidger'in çemberinin daraltılmaması için onun etrafında adete duvar ölmüş hiçbir askeri Rhidger'in çevresini yakınlaştırmıyordu. Krallık askerlerinin korku seviyeleri artmaya başlamıştı.

              Yüzü görünmeyen ve kılıcından çığlıklar yükselen Kadran etrafında korkutucu karanlığın dumanı ile düşmanına gözdağını çok kolay veriyordu. Hexan savaşın tam ortasında kalmıştı her iki tarafada gidebilir geriye çekilip Irdenser'i koruyabilirdi. Irdenser savunmasızdı fakat onun önünde Hexan'ın olması Irdenser'e ulaşmanın hiç de kolay olmayacağının göstergesi idi. Hexan ''Portalı erken açtın henüz Snisper ile olan savaş bitmedi. '' dedi. Irdenser ''Gücüm azalıyor sonuna kadar savaşırsak portal açamam o yüzden geri çekilmek zorundayız'' dedi. Hexan ''Geri çekilmek mümkün değil düşman sayısal üstünlüğü ile Reilwelder ve diğerleri ablukaya alınmış durumda. '' dedi. Hexan ve Irdenser neden bahsettiklerini çok iyi biliyorlar fakat açıkça söylemiyorlardı. Korkulan başlarına gelecekti. Irdenser ''Çekiliyoruz! Gelemeyen içeride kalacak!'' diye bağırdı. Kötüler acımasız gerçek ile yüz yüze kalmıştı. Birileri geri dönecek birileri savaşmak zorunda kalacaktı. Ses bütün savaş alanında yankılanmış ve iyiler daha canlı saldırmaya başlamıştı. Irdenser onların bu hamlesini biliyordu fakat baştaki amaç Worgreymon ve Mr.Wonderfulu kurtarıp kaçmaktı sonra savaş meydanının kanın,şiddetin ve karanlığın ordusunun onuru gereği kalıp savaşmak istemişlerdi. Hiçbir kötü savaş meydanında vuruşmadan geri dönmek istemezdi o yüzden meydanlar kötüler için en büyük mezar haline gelmişti. Tek başına bir den fazla kişiye karşı savaşmaktan zevk alıyorlardı. Sayısal üstünlüğün olmadığı savaşlar onları cezbeden savaşlardı ve iyilerin bu hilesine bir kez daha kanmışlardı. Sayısal üstünlük onlarda idi kötüler sonuna kadar savaşma hastalığı yüzünden kendileri yok edilse bile kötülüğe darbe vurmak istiyorlardı.

             Rhidger bağırdı Irdenser'in dediklerini duymuştu. İki kılıçta elindeydi gözleri kan rengine dönmüştü. Kafasını kaldırıp tamamen siyahlaşan ve beden formundan duman formuna geçen Rhidger savaşı bitirme derdine düşmüştü. Savaş bitmeli kötüler ilk kez kayıpsız bir şekilde savaş alanından ayrılmalıydı. İyiler yeterince ağır darbe almışlardı. O sırada Snisper Kralı ''Savaşı burada bitirelim ve taraflar geri çekilsin!'' diye bağırdı. Kral ateşkes teklifini apaçık yapmıştı. Kötülerin kendi tarafına kaydığını ana hedefin savaş konseyi ve kendisi olduğunu biliyordu. Organize olmuş kötüler her zaman tehlikede idi. Rhidger'in apaçık güçlendiğini izliyordu. Başkomutan Robern onu tutmayı başarsa bile Kadran vardı. İki efsaneye karşı bir başkomutan durmasına ihtimal vermiyordu. Savaş alanında durgunluk olmuştu gözler Rhidger ve Irdenser'e çevrilmişti. Önerilen teklif çok iyiydi Erikogor krallığı bitmişti Snisper ile kötüler karşısında yeni yeni erimeye başlamıştı. Irdenserin gücü bittiğinde kralın kaçma olasılığı yüksekti böyle durumda tarafında daha fazla asker toplayabilirdi. Barış yapılırsa kötüler ilk kez ateşkes halinde geri çekilecekti. Borla döneminde olmamış bir şeydi bu.

          Herkes savaşta olsa dahi son karar Rhidger ve Irdenser'e bırakılmıştı birisi savaş dehası diğeri ise üstün zekaya sahipti. Geriye Snisper kalmıştı ve kötülerin kayıpları olmadığı gibi ciddi yaralanmalar yoktu. Rhidger ve Reilwelder biraz hırpalanmıştı. Rhidger ''Stratejik olarak üstünüz ama'' dedi. Irdenser ''Dengeler her an değişebilir'' diye cevapladı birbirlerine karşı bağırarak konuşuyorlar ve orada ki herkes konuşmayı duyuyordu. Aslında Rhidger ve Irdenser düşünceleri ile birbirleri bakıyorlar sanki birbirlerinin kafalarından geçenleri okuyorlardı. Daha fazlasını koparmak istiyorlardı. Irdenser konuşmadı Rhidger ''Erikogor savaş konseyinin tamamını alacağız Snisper krallığına dokunmadan geri çekileceğiz kabul mü?'' dedi. Pazarlık konusu kralsız son askerleri ile Kadran ve Rhidger'e direnmeye çalışan krallık üzerindeydi. Snisper kralı kötüler canlarını ortaya atmışlar ölmeye ve öldürmeye bahaneye arayıp gelmişlerdi. Kral ''Worgreymon ve Mr.Wonderful'u kurtartınız geri kalan Erikogorlara dokunmayan siz de bizde çekilelim. '' demişti. Rhidger hiçbir şey söylememişti konuşmakla bir yere varılamazdı eşitliği bozmanın zamanı gelmişti. Herkes durmuştu ve bir anda harekete geçti. Kadran ve Rhidger aynı anda saldırıya geçmişlerdi. İkisi de çok hızlı ayrıldılar Robern gardını düşürmesini hayatı ile ödedi. Rhidger'e son bakışını attığında yanındaydı sonrası simsiyahtı. Rhidger onun kafasını kesti. Kadran diğer generalin işini bitirmişti.









Yaşayan Efsane IIIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin