Kelime Sayısı:1090
7 Bölüm
İçeride ki Savaş(2)
Kuklacı Hexan VS Yüce Savaşçı Caman Kadim Lord Wete Kadim Lord İsrat
Savaş kötülerin büyük azmi ile devam ediyordu. Yenilmemek için geldikleri apaçık belli idi. Hexan yere iki yüce savaşçı 4 savaş lordu 12 lordu yere sermişti. Onlarca darbe almıştı hem kral askerleri ile hem de kral süvarileri ile uğraşmıştı. Kötülüğü makus tarihi Bretonaska savaşında değişmiş kötülük hızla gerilemeye girmiş Robando'nun aldığı yenilgiden sonra parçalanmıştı. Borla ve Robando'nun ölümünden sonra kötülük kendi aralarında savaşı bitirmiş artık dünyanın sonunu tekrar almak için yeniden bir araya gelmişlerdi. Caman, Wete ve İsrat Hexan'ın karşısına dikilmişlerdi diğer savaş konseylerine göre güçlüydüler. Savaşın arka tarafında kalmıştı kötülerin birbirleri arasında bağlantı kopmuştu. Savaşın kontrolü iyilerin eline geçiyordu. Öldürdükçe çoğalan iyiler her seferinde çember kurup alan daraltıyorlar kötüler daralan alanı yarıp kendilerine yeni savaş alanları açıyorlardı. Karanlığın ordusu yakın dövüş ve mesafeli dövüşlerde çok tecrübeliydi. Krallıklar onları yenmenin yolunu alan daraltma dan başka bir yöntem geliştirememişlerdi. Alanları daraltılanlar arkalarından bitiriş vuruşları ile yere indiriliyordu.
Hexan etrafında ki askerler Reilwelder'in yere yıkıldığı Kadran veya Rhidger'in öldüğü söyleniliyordu. Matilyano ve Nelsan diğerlerinden habersiz görev yerlerini terk etmişler ve tek başına kalmış Reilwelder kurtarmak için Snisper krallığının savaş konseyini yarmaya başlamışlardı. İkisi de tecrübeli idi bu konuda Borla'nın Bretonaska krallığını yarıp krala ulaşmak istediği savaşı nasıl bir taktik izleyerek başarıya ulaştığını çok iyi tatbik etmişlerdi. Bir Borla değillerdi ama karşılarında iki milyon dan fazla askeri gücü olan Bretonaska yoktu. Son savaş Bretonaska ile olacaktı tabi o zamana kadar hayatta Karanlığın ordusu kalırsa. İsrat atağa çıktığında Hexan parmaklarını oynattı arkasından çıkan on askeri kontrol ederek İsrat'ın üzerine yollardı. Arkalarından askerler ilerlemeye ve çıkmaya devam edip bir kısmını Wete'nin üzerine yollardı. Büyük bir kısmını Caman için kullanmayı düşünüyordu fakat Caman çok hızlı hareket ederek Hexan'ın yüzüne aydınlık gücü ile yumruğu indirmişti. Hexan yüzünü korumuştu bastığı yer çatlamış birkaç santim aşağıya inmişti. Caman onu güçlü saldırı ile indirmek istese de Hexan savunması ile onu durdurmuştu.
Caman Hexan'ın tek başına Kadlou ile dövüşebildiğini duymuştu seviyesi en az Efsane gücü idi. Belki de Hexan Efsane dengi gücündeydi. Caman saldırı yaptığında Hexan yüz ifadesini bakmıştı. Hexan saldırıyı sıkıntısız karşılaması ve yüzünde tedirginlik olmayışı kendisini tedirgin etmişti. Kadlou durdurabilecek fazla insan yoktu yeryüzünde. Yenilebilen sadece Borla vardı durdurabilen Robando ve Hexan ve Rhidger birebirde onu yenmek üzere olduğunu biliyordu. Worgreymon hiç onunla dövüşmemişti. Erikogor krallığının savaş konseyinin büyük kısmı harcanmıştı. Hexan onları birbiri ile dövüştürerek birbirlerine öldürtmüştü. Hexan karşısında kalan savaş konseyinin son üyeleri ve içeride ki ordular ile aynı anda uğraşmak zorundaydı. Olaylar birbirlerine çok yakın ilerlerken Hexan Robando'nun ölümünden sonra giderek güçlenmişti. Çaylakların, Vile ve bir çok ölüm akıncısı Karanlığın ordusuna katılmıştı o Robando'nun ruhunu yaşatmak için Ölüm akıncısı kalmıştı. Bretonaska savaşından sonra dağılmış Robando ve Hexan büyük fedakarlıklar göstererek birliği yeniden toparlamış dünyanın bir çok yerinde krallıklar sınırlarını aşıp karakollar, kaleler, köyler hatta şehirler basmıştı. Kartal yuvasında yaşanan savaş yüzünden birlik güç kaybetmişti. Dışarda Karanlık ordusu ile birlikte hareket ediyor içeride ise kendi meseleleri ile ilgileniyordu.
Worgreymon Ölüm akıncıları direk kendisine bağlamak istememiş onların Gece Suvarileri ile gibi bağımsız hareket etmesine izin vermişti. Akıncılar Robando'nun mirasıydı kardeşinin mirasını dokunmayacaktı. Hexan ile bu konuda antlaşmıştı. Robando hep Karanlığın ordusuna dönmek istediğini söylemiş dile getirmiş fakat hayattayken imkânı olmamıştı. Yumruk saçlarını havalandırdığında Hexan kendine gelmişti. Bedeni kendisinden habersiz refleks olarak yumruktan kaçmıştı. Ağır çalışmalarının sonucuydu bu savaşta dikkati dağılmış olsa bile bedeni gelen tehlikelerden kaçabiliyordu. Bakışlarını kaldırdı o efsane ordunun yetiştirdiği son nesil çocuklardan bir tanesiydi. O çocukların hepsi çok büyük asker olmuştu orduya ihanet eden Palmon efsaneliğe bile yükselip Robando'ya posta koymuş Worgreymon ile aşık atmak istemişti. O çocuklardan güçsüz olan yoktu. Borla'nın ağır eğitimleri sonucu hayatta kalabilenler birer ölüm makinesine dönüşmüştü. Yeteneklerini kontrol edemeyen Kadran bile Palmon'u yenip efsane olmuştu. Artık Borla yoktu geleceğin çocuklarını mükemmel eğitilemeyecekti. Caman ikinci yumruğu geçirdiğinde bu sefer kaçmadı yumruğu havada yakaladı. Wete ve İsrat onun kuklalarından kurtulmuş onlarda saldırıya geçmişlerdi. Yumruk kullanıcıları ile kılıç kullanıcıların aralarında bariz fark vardı. Yumruk kullanıcıları yakın mesafede ölümcül olabiliyordu. Caman ve Hexan bu kategoriye giriyorlardı. Wete ve İsrat kılıç kullanıcıları idi. Tabi Yumruk ve kılıç kullanıcıları kendi aralarında ayrılıyordu.
Yaşanmışlık çoktu savaşmak istemiyordu fakat Caman'ı kilitlemeyi unutmadı ondan uzaklaştı bitiriş vuruşu yapmak yerine üzerine gelen Wete'yi kuklası ile kontrol edip İsrat'a saldırttı. İsrat Wete'nin kılıcının altından geçerek kurtulabilmişti. Wete kendi bedenini irade gücü kullansa da kontrol edemiyordu. Hexan sars gücünde son seviye'ye ulaşırken buna irade gücü de eklemişti. Fakat diğer kötülere göre karanlık gücü konusunda zayıf kalmıştı. Her konuda ustalaşmak yerine doğuştan gelen sars gücüne ve düşmanın bunu engelleyebileceği iradece gücüne odaklanmıştı. Hexan üç savaş konseyi üyesini idare ederken bir yandan iki krallığı birbirleri ile savaştırıyordu. Gökyüzünü saran Rhidger'in karanlık gücü gücünü daha rahat kullanmasını yol açıyordu. Mordekei ona yardım etmek için gücünü açtığında ikisinin karanlık gücü bütün savaş konseyinden daha yüksek geliyordu. Erikogor krallığının savaş konseyi hunharca katledilmişti. Snisper savaş konseyinde aydınlık gücü kullanıcıları çok az herkes elinden geldiğince irade gücü kasmıştı. Reilwelder tek başına bütün savaş Konseyi'ni tuttuğu gibi Snisper ordusunu ablukaya almıştı. Tek kişilik ordu idi onun soyundan gelenler çok güçlü kişiler olmuştu. Bir zamanlar iyilerin tarafındayken Borla'nın tarafına geçmiş ve uzun süre Karanlığın ordusuna hizmet etmişti. Safi'nin bütün dünyaya gönderdiği birlik çağrısı mektubunu alamayan onlarca güçlü kötülerden birisiydi. Bu olayın arkasında kim olduğu bugüne kadar bilinemedi fakat Safi'nin ulaştırabildikleri bile tarihi çevirmeye yetmese de kötülerin silkelenmesine sebep olmuştu.
Wete saldırıları ile İsrat'i aman vermez iken Caman kendisini kontrol edebilme gücüne kısa sürede kavuşmuştu. Etrafında Hexan yoktu, Rüzgârın sesini duyduğunda yüzünü kapattı, yerden toz kaldıran hızla yediğini Hexan'ın kukla yumruk vuruşlarından iki kolunun kemiklerini çatlamıştı. Başı dönmeye başlamış ve sarsılmıştı bir iki adım istemsizce geriledi kendine gelmeye çalıştı. Çatlakları aydınlık gücü ile tamir etmeye uğraşırken Hexan onun toparlanmasına izin vermeden hızlıca karnına vurup onu gökyüzüne kaldırdı. Birkaç metre havalanan Caman yere yüz üstü sert düştü. Hexan ona doğru geldi ayağı ile üzerine bastı. Yumruğunu sıktı, Caman'ın gözleri bir an açılmış ve bedeninde ki acıyı kontrol etmek istemişti. Kemikleri kalbini sıkıştırırken kaburga kemiklerinden birisi kırılıp kalbine saplanmıştı. Çok derine inmemişti Hexan onun yavaş ve acı çekerek ölmesini istemişti. Wete ve İsrat dövüşünün sonlanmayacağını biliyordu o yüzden onların dövüşünü durdurdu ikisini de bütünüyle kontrol ettikten sonra parmaklarını oynatıp ikisinin kafasını kesti. Ellerini havaya kaldırıp iki krallığın ordusunu ölümüne birbirleri ile dövüştürmeye devam etmişti.
Savaş dehası savaşın en şiddetli yerinde yere düşmüş kılıcını tutmuştu. Karşısında kendisinden çok genç savaşçılar vardı. Üstelik Snisper krallığının başkomutanı da oraya gelmişti. İki başkomutanı tek başına karşılamak zorunda kalmıştı. Abisini bu zamanlarda aramıyor değildi. Rowen bitiriş için saldırıya geçtiğinde durdu ve yumruğu havada asılı kaldı, saldırı gerçekleşmişti. Rowen'in arkası parıldamış saldırıyı kesen kişinin arkası ile karanlıktan görünmez olmuştu. Güçler geri çekilmeye başlıyordu,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Efsane III
FantasíaOnlar kötülüğün ete kemiğe bürünmüş haliydi. İntikam hissi ile yanıp tutuşan kötülüğün son temsilcileri kötülüğün ancak topyekun savaşa girerek ayakta kalacağını inanıyorlardı. Geriye kaybedecekleri hiç bir şey yoktu ama iyiler öyle miydi? Hayatta k...