savingyourlife: Ej, kochanie. Przepraszam. Naprawdę musiałem iść. Powiem ci czym się zajmuję, ale obiecaj mi, że nie odrzucisz naszej znajomości przez to. Wiele osób przez to straciłem.
savingyourlife: Mia.. Proszę. Tylko mnie wysłuchaj. Nie mam takiego życia jak wy wszyscy. Nie jest spokojne.
suicideismyfather: No to kim jesteś?
savingyourlife: Nie wiem czy nazwisko ci cokolwiek powie, ale brzmi Styles. Jestem Harry Styles. Rozumiesz to?
suicideismyfather: Tak jasne. Mam jeszcze w to uwierzyć? Chyba żartujesz. Na pewno nim nie jesteś.
savingyourlife: Zaufaj mi. Jestem Harry. Proszę. Wiem, że jest ciężko w to uwierzyć. Wiem. Ale to naprawdę ja.
suicideismyfather: Zdajesz sobie sprawę, że jeśli nim jesteś to nie wiem co zrobię. Chyba zeświruję. Przecież ja zawsze kochałam cię najmocniej na świecie.
savingyourlife: Haha no to widzisz. To nie będzie takie trudne.
suicideismyfather: Ale co?
savingyourlife: Zakochanie się we mnie. Przecież już mnie kochasz.
suicideismyfather: 😝 O Boże. Nie wierzę, że to powiedziałeś. Jak cię kiedyś dorwę.
savingyourlife: Hmmmm.. Spotkanie. Kusząca propozycja 👫
suicideismyfather: Ohhh zamknij się już. Nadal ci nie wierzę, że jesteś prawidzwym Harrym
savingyourlife: Zdradzę ci tajemnicę. Nie jestem prawdziwy. Latam na miotle jak czarownica i mam swój własny statek kosmiczny 😂😂
suicideismyfather: O nie, proszę
savingyourlife: O co prosisz? 💐
suicideismyfather: Czemu bukiet? Cokolwiek. Proszę o to, żebyś przestał mnie rozśmieszać. Może połóż się spać. Przecież pewnie jesteś zmęczony.
savingyourlife: To miłe, że się mną przejmujesz Mia. Masz rację. Powinienem iść spać. Powiem ci coś w tajemnicy. Bardzo martwię się o ciebie. Moje myśli krążą tylko wokół tego, że nie potrafiłbym zatrzymać kolejnej śmierci. Mam nadzieję, że ta noc będzie dobra. Miłego dnia Mia.
suicideismyfather: Dobranoc Harry.
~~~~~
Coraz częściej myślę o tym, aby skończyć z pisaniem. Nie wiem. Po prostu czasem wydaje mi się, że już nie mam wsparcia 😢 mam nadzieję, że to się poprawi, lecz jeśli nie to będę po prostu musiała z tym skończyć.
Proszę komentujcie, gwiazdkujcie, dodawajcie do listy lektur i obserwujcie mnie.
Jeśli to możliwe polecajcie znajomym.
~Dominika
CZYTASZ
i hate that i want u || styles [zawieszone]
Fanfiction#324 in fanfiction- 08.01.2017 #19 in internetfriends -29.12.2018 Mia jest rozbita po rozstaniu z chłopakiem. Burzliwy związek pozostawił blizny na jej duszy, ale także na ciele. Harry próbuje oderwać się od swojego normalnego życia i wspiera dziewc...