- Opowiedz wszystko po kolei - mama nadal trzyma moje dłonie i delikatnie je pociera. Nie wiem co stało się z kobietą, która siedziała z nami przy stole zaledwie kilka godzin temu. Teraz mama jest taka jaką pamiętam. Uśmiecha się i stara się mnie wysłuchać.
- Ja z garym to był totalny niewypał. Po prostu nie pasowaliśmy do siebie. Ja kochałam go naprawdę, ale on mnie raczej nie traktował poważnie. Dużo imprezował, zapominał że ja też istnieje. Nie interesował się tym co u mnie. Kilka razy mnie popchnął i uderzył. Na początku wmawiałam sobie, że to tylko przypadki. Ale kiedy to wszystko zaczęło się coraz częściej powtarzać, wiedziałam że to nie jest przypadkowe zachowanie. Chciał żebym przyporządkowała mu się w taki sposób jak on chce. Gdy coś nie było po jego myśli albo mu się sprzeciwiłam po prostu bił mnie. Pewnego dnia spakowałam walizki i się przeprowadziłam. Wiele myślałam nad tym, żeby do niego wrócić. Myślałam też o samobójstwie z tego powodu, że naprawdę go kochałam. Myślałam że jestem po prostu jakąś okropną osobą i zostawiam osobę z którą wiązałam przyszłość. Zerwałam z wami kontakt bo nie chciałam żebyście wiedzieli. Nie chciałam żebyście go znienawidzili. W ostatniej chwili pojawił się Harry. Wyrwał mnie z mojego depresyjnego świata. Każdego dnia trzymała mnie nadzieja, że on odpisze. Kiedy Gary chciał wrócić było już za późno. Zaczynałam czuć coś do Harry'ego. Mamo tak strasznie bałam się samej siebie. Rozumiesz? Nie funkcjonowałam normalnie. Dlatego nie utrzymywałam z wami kontaktu. Nie chciałam żebyście wiedzieli - spoglądam w jej niebieskie oczy, a ona coraz bardziej płacze. Chyba nie wyobrażała sobie jak tak naprawdę wyglądało życie z Garym. Harry to naprawdę jest anioł. Mój anioł.
- Zaproś go tutaj. Chcę go poznać. Myślę, że tata też będzie chciał poznać chłopaka z którym umawia się jego córka i który uratował cię- uśmiecha się do mnie i zachowuje się jakby całkowicie zapomniała o Garym i istniał tylko Harry.
~~~~~
Nooo więc poniedziałkowy rozdzialik. Następny w piątek. Jak myślicie czy Mia zaprosi Harry'ego tak jak prosiła mama? Czy jeszcze z tym poczeka?All the love ❤️
CZYTASZ
i hate that i want u || styles [zawieszone]
Fanfiction#324 in fanfiction- 08.01.2017 #19 in internetfriends -29.12.2018 Mia jest rozbita po rozstaniu z chłopakiem. Burzliwy związek pozostawił blizny na jej duszy, ale także na ciele. Harry próbuje oderwać się od swojego normalnego życia i wspiera dziewc...