✉Bae👫: Jeszcze tylko pięć godzin. Nie mogę się doczekać.
✉ja: Tak. My już jedziemy na lotnisko. Czy w Anglii też jest tak zimno 🙊💩
✉Bae👫: Jest tak w miarę.
✉ja: Kurwaaaa, myślalam że jest ciepło, bo pogoda w telefonie pokazuje mi, że jest 27 stopni. Ja zamarznę.. Mam na sobie koszulkę z długim rękawem.
✉Bae👫: Wezmę ci coś z domu. Nie denerwuj się.
✉ja: To nie będzie problem, prawda?
✉Bae👫: Nic nie jest problemem, jeśli jest związane z tobą.
✉ja: A może ty po prostu chcesz jakoś zapunktować, co?
✉Bae👫: Tak, i cię przelecieć 😏😏😏
✉ja: ..............
✉Bae👫: Jeszcze więcej trzeba było tych kropek nienawiści napisać 👅
✉ja: Krzyczę w środku z twojej głupoty.
✉Bae👫: Krzyczeć to ty będziesz w nocy.
✉ja: Ja pierdole. policja? Niech ktoś tego zboczeńca zabierze.
✉Bae👫: Dobra, dobra. Mam nadzieję, że pod tą bluzką masz moją ulubioną bieliznę.
✉ja: Tak, mam. Biały stanik i czarne majtki. To jest to co lubisz?
✉Bae👫: Nie! Ale może polubię💦
✉ja: Dobra, spadaj już. Idź. My zaraz dojeżdżamy na lotnisko.
_______________________________________
Chwytam swoją walizkę i żegnam się z Al i Mackiem. Drzwi otwierają się co chwilę, ponieważ inni ludzie wychodzą. Widziałam flesze, ale nie, to mnie nie zniechęci. Idę w stronę wyjścia. Biorę głęboki oddech i wychodzę. Robią mi zdjęcia, ale nie tylko mi. Widzę Harry'ego. Uśmiecha się do mnie. Trzyma w dłoni bluzę z adidasa, która będzie na mnie na pewno za duża. Zauważam z tyłu innych fotografów. Niall, Zayn, Louis i Liam właśnie będą lecieć do Tokio. Czuję się winna, że Harry nie leci. Puszczam walizkę i wskakuję mu na ręce owijając nogi wokół jego bioder.
-Powinieneś jechać.
-Nie. Powinienem być przy tobie.
~~~~~
Wiem, wiem. Zawaliłam. Bardzo długo nie było rozdziału ale za to przez najbliższy tydzień rozdziały będą dodawane codziennie.Jeszcze raz Was przepraszam i mam nadzieję, że mi wybaczycie 🙈🙈🙈🙈
All the love
CZYTASZ
i hate that i want u || styles [zawieszone]
Fanfiction#324 in fanfiction- 08.01.2017 #19 in internetfriends -29.12.2018 Mia jest rozbita po rozstaniu z chłopakiem. Burzliwy związek pozostawił blizny na jej duszy, ale także na ciele. Harry próbuje oderwać się od swojego normalnego życia i wspiera dziewc...