68

80 22 3
                                    

✉ja: Ja pierdole.. Harry? To zdjęcie. Jest cudowne. Dlaczego nie mówiłeś, że masz jakąś sesję?

 Dlaczego nie mówiłeś, że masz jakąś sesję?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

✉ja: Jestem z ciebie taka dumna, słońce. W końcu pokazujesz kim jesteś naprawdę. Kocham tą sesję ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

✉ja: Mamo, przyjadę dopiero za dwa dni. Na razie nie dam rady. Jeszcze jutro mam egzamin..

✉ja: Mac. Dlaczego tak bardzo boję się tego egzaminu?

✉Mac: Bo mamy go z facetem, który nas nienawidzi.

✉Mami💞: Oczywiście córeczko. Powodzenia na egzaminie. Harry przyjedzie z tobą?

✉ja: No, tak. Zapomniałam.

✉ja: Nie. On jest teraz w Chinach. Nie ma szans na to żeby przyjechał. I nie dziekuję.

✉mami💞: 👅❤

✉Gaz: Mia? Chciałbym z tobą pogadać.

✉ja: Daj mi spokój. Nie mam czasu na ciebie.

✉Gaz: Nie chcę się spotykać. Wystarczy, że będziesz odpisywać.

✉ja: Na to też w sumie nie mam czasu, ale dajesz.

✉Gaz: Dlaczego z nim jesteś?

✉ja: Bo mnie szanuje i mnie kocha.

✉Gaz: Też cię kocham. Dlaczego odcięłaś mnie od rodziców?

✉ja: Sami z ciebie zrezygnowali.

✉Gaz: Powiedz mi co on ma, czego ja nie mam? Kocham cię, mam pieniądze, jestem sławny. Dokładnie jak on.

✉ja: Nie, Gary. Nie jesteś jak on. On od samego początku mnie szanował. Jest dla mnie kimś takim, kim ty nigdy nie byłeś. Mogę powierzyć mu każdy sekret.

~~~~~
I znowu zwrot akcji. Znowu powrócił Gary. Jak myślicie czy on nadal chce wrócić do Mii?

All the love, x.

i hate that i want u || styles [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz