13

366 77 28
                                    

✉ja: gary? możemy się spotkać?

✉gaz: jasne. kiedy tylko chcesz. tęsknię za tobą.

✉ja: tak, tak. wiem. może dzisiaj w tej kawiarni na high street. ostatni raz w tym miejscu normalnie rozmawialiśmy, a potrzebuję rozmowy.

✉gaz: jasne.. może być o 16?

✉ja: tak. widzimy się 💋

nie mam pojęcia co tak naprawdę zrobiłam, a właściwe dlaczego to zrobiłam. przecież już go nie kocham. nie mogę go kochać. to wszystko przez harry'ego. gdyby tego nie napisał nigdy w życiu nie spotkałabym się z gary'm. może chodzi mi o to, że jacyś reporterzy przyjdą tam, żeby zrobić zdjęcia, że niby do siebie wróciliśmy. może chcę, żeby był zazdrosny i zobaczył co tak naprawdę stracił mówiąc mi to wszystko? nie mam bladego pojęcia. od tygodnia nie rozmawiam z harry'm. zmieniłam też swój image i przedłużyłam sobie włosy. szukam w szafie co mogę na siebie założyć i wybieram biały sweterek oraz czarne spodnie. jest 15:30. mam nadzieję, że zdąże. nakładam delikatny makijaż i upijam jeszcze łyk kawy. co za ironia. idę na kawę i teraz piję kawę. zabieram klucze od mieszkania i zamykam za sobą drzwi. zbiegam po schodach, żeby zrobić sobie mały trening, ponieważ ostatnio przytyłam. kiedy jestem już na ulicy, zaczynam iść szybkim krokiem w stronę kawiarni. zauważam jego srebrnego bentleya, oddech więźnie mi w gardle. gary wysiada z samochodu. ma na sobie czarną bluzkę i ciemne spodnie. jego włosy postawione są na żelu, zresztą jak zwykle. chyba mnie nie poznaję, bo spojrzał i nic. podbiegam do niego, a on w geście obronnym, podnosi ręce do góry.
-o mój Boże, mia. przestraszyłaś mnie.
-aż taka straszna jestem?-spoglądam na niego, a on się tylko uśmiecha. pochyla się i mam nadzieję, że nie pocałuje mnie w usta. tak. jest ostrożny. przywiera ustami do mojego czoła, a ja czuję się bezpiecznie.
-nie. po prostu za tobą tęskniłem-przytula się do mnie i chwilkę trzyma w swoich ramionach. naprawdę tęskniłam. nie sądziłam, że aż tak.

~~~~
No i jest kolejny. Mam nadzieję,że spodoba Wam się. Tulę ciepło ❤

Proszę komentujcie, gwiazdkujcie, dodawajcie do listy lektur i obserwujcie mnie.

Jeśli to możliwe polecajcie znajomym.

~Dominika

i hate that i want u || styles [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz