20

255 61 22
                                    

✉ja: już nie musisz przejmować się takim zerem jak ja. poradzę sobie. jestem dużą dziewczynką. mam nadzieję, że ona traktuje cię dobrze. ja zawsze traktowałam dobrze.

✉ja: widziałam wasze zdjęcia. tak cholernie do siebie pasujecie. najbardziej wbiło mi się w głowę to.

 najbardziej wbiło mi się w głowę to

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

✉ja: jesteście tak piękni. nigdy nie widziałam tak cudownej pary. patrzysz na nią, jakby była jedyną dziewczyną, którą kiedykolwiek widziałeś. pamiętaj tylko, żeby nie było tak, że gdy cię zrani napiszesz do mnie. nie możesz tego zrobić. wtedy cię znienawidzę. wydaje mi się, że na tym etapie to wszystko musi się skończyć. nasza znajomość. nie mogę dalej żyć nadzieją. przecież jak do cholery, taka gwiazda jak ty mogłaby zadawać się z dziewczyną, mało znanego garego beadle.

✉ja: wiem. mieliśmy plany, ale w końcu wszystko pękło. nie pisałam, bo zaczęła się uczelnia i nawet nie mam kiedy znaleźć wolnego czasu. tak naprawdę zaczęłam spędzać wiele czasu z garym. już nie ma kto mnie upominać, że prawie się przez niego zabiłam.

✉ja: chciałabym, żebyśmy się spotkali. tylko porozmawiali. dobrze wiesz, że mi na tobie zależy. harry. ja będę musiała ci coś powiedzieć. ale tak szczerze. kiedy nie odpisujesz jest o wiele lepiej. czuję się swobodniej. posłuchaj mnie teraz. nie potrzebuję żadnej odpowiedzi. ja po prostu chcę to w końcu powiedzieć. jestem jak prawdziwy romantyk. kocham i jestem nieszczęśliwe zakochana. KOCHAM CIĘ PIEPRZONY HAROLDZIE STYLESIE. TAK, JESTEM PEWNA. KOCHAM CIĘ.

~~~~~
A więc Mia w końcu wyznała mu miłość. Jak myślcie czy Harry odpisze do niej w następnym rozdziale czy nie? Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi 😊

Jest to ostatni rozdział w tym roku soł sed 😭 będziemy się widzieć dopiero w 2017. Chciałbym Wam życzyć wspaniałego sylwestra (tylko nie upijajcie się za bardzo 😂😂), którego spędzicie z osobami, które są Wam bliskie albo po prostu na jakiejś imprezie 😊 Ogólnie wspaniałej zabawy i do zobaczenia w następnym roku. Buziaki 💃🎈😙😘

i hate that i want u || styles [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz