08

408 90 30
                                    

suicideismyfather: Harry? Żyję. Nie zapomnę o tym co napisałeś. To nie tak, że ja chcę się zabić przez niego. To jest całokształt mojego życia. Jeśli jesteś TYM harrym to masz idealne życie. Zero problemów.

suicideismyfather: Też chciałabym cię przytulić. Szkoda, że jesteś tak cholernie daleko. Naprawdę dziękuję ci za to, że mnie wspierasz. Tak. Nie skończę ze sobą. Jeszcze mam kilka spraw do załatwienia tutaj.

suicideismyfather: Harry? Jesteś tam?

savingyourlife: Mia? O mój boże. Myślałem, że sobie coś zrobiłaś. Nie rób tak. Nie możesz nie odpisywać mi przez kilka godzin. Myślałem, że wyjdę z siebie.

suicideismyfather: O mój boże już nie mogę nawet spać?

savingyourlife: Przepraszam. Ale po tym co napisałaś myślałem, że naprawdę już ze sobą skończyłaś. Boże mia. Jeateś taka głupiutka. I nie. Nie mam idealnego życia. Wszystkim tylko się tak wydaje. Zero życia prywatnego. Mili ludzie, ale już jestem tym zmęczony. Coraz częściej kłócimy się z chłopakami. Zayn za niedługo odchodzi z zespołu. Później my idziemy na przerwę. Chciałbym, żebyś wytrwała do momentu, kiedy będziemy mieli przerwę.

suicideismyfather: Harry? Mógłbyś wysłać mi teraz swoje zdjęcie. Chcę zobaczyć jak wyglądasz.

savingyourlife: Przecież wiesz jak wyglądam.

suicideismyfather: Ale chcę zobaczyć cię teraz.

savingyourlife:

Proszę, to dla ciebie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Proszę, to dla ciebie.

suicideismyfather: OMGOMGOMG to naprawdę ty. Nie wierzę, że piszę ze samym Stylesem. Wiesz, uważaj bo jeszcze cię zgwałcę.

savingyourlife: Twoje niedoczekanie Mia. Pierwszy będę ja. 💦👅

suicideismyfather: Głupek

~~~~~
Dziękuję za tyle wejść ❤ to naprawdę bardzo dużo dla mnie znaczy. Każdy komentarz, czy gwiazdka podnoszą mnie na duchu 💞

Proszę komentujcie, gwiazdkujcie, dodawajcie do listy lektur i obserwujcie mnie.

Jeśli to możliwe polecajcie znajomym.

~Dominika

i hate that i want u || styles [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz