22

228 54 30
                                    

Czuję się tak cholernie wykorzystana. Nigdy, nikt tak bardzo mnie nie zranił. H. Jeśli to czytasz, musisz widzieć, że to wszystko co teraz dzieje się ze mną jest przez Ciebie. Przestałam jeść, zawalam uczelnię, chodzę codzienne na imprezy. Dlaczego nie potrafisz napisać nawet zwykłego "cześć". Aż tak bardzo jestem zła? Nie wiem. Nie potrafię sobie radzić. Nie ma Ciebie, nie ma mnie. To jest bardzo proste. Otworzyłam się przed Tobą, a Ty to wykorzystałeś. Nie chciałam zaczynać tej znajomości. Ale później wszystko się zmieniło. Z dnia na dzień czułam, że się zakochuje. Teraz jestem tego cholernie pewna. Nikt nie będzie potrafił zastąpić mi Ciebie.

✉niall👬: harry wszystko jest w porządku?

✉ja: a powiedz mi jak może być w porządku, kiedy osoba którą kochasz zostawia cię?

✉niall👬: to ty przestałeś do niej pisać. nie możesz obarczać jej całą winą.

✉ja: wiesz... czuję się jak w kiepskiej komedii romantycznej. tylko, że to ja jestem tą gorszą osobą. nienawidzę tego, że ją kocham..

✉niall👬: to napisz jej to. przecież napisała ci, że cię kocha.

✉ja: niall, ale gary.. znowu do niego wróciła. nie mogę znowu tak po prostu się pojawić.

✉niall👬: pierdol to, że on tam jest. skoro ją kochasz musisz jej to pokazać. nie wiem. zrób coś.

✉ja: ale co?

~~~~~
Jak myślicie  co zrobi Harry?

Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Za tak cudowne wsparcie z Waszej strony. Za wszystkie gwiazdki i komemtarze ❤ przybywa Was coraz więcej co zaczyna mnie utwierdzać mnie w tym, że jednak chyba dobrze piszę.

Proszę komentujcie, gwiazdkujcie, dodawajcie do listy lektur i obserwujcie mnie.

Jeśli to możliwe polecajcie znajomym.

~Dominika

i hate that i want u || styles [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz