21

249 63 29
                                    

✉nieznany: mia? to ja, niall. pamiętasz już kiedyś razem pisaliśmy tylko z telefonu harry'ego? nie wiem co napisałaś mu w ostatnich wiadomościach, ale strasznie się załamał. powiedział, że już nie ma o co walczyć. nie ma już nic.

✉ja: walczyć? żartujesz sobie? nie odzywał się do mnie przez tyle tygodni. zniknął. nagle. nigdy tak nie znikał, ale później zaczęła się uczelnia. przestałam się tym wszystkim przejmować. przecież ma dziewczynę. dajcie wy mi kurwa wszyscy święty spokój. napisałam mu tylko prawdę.

✉nieznany: mia. może on ci tego nie powiedział, bo nikomu tego nie mówi, ale on cię kocha. ma twoje zdjęcia  w telefonie. przegląda je milion razy dziennie. potrafi patrzeć godzinę na jedno zdjęcie i się uśmiechać. tylko tyle. ostatnio zauważyłem też, że ma twoje zdjęcie na tapecie.

✉nieznany: tylko mia. nie pozwalaj mu sobą pomiatać. on lubi niszczyć dziewczyny. a selena? potrzebujemy zarówno ona jak i my teraz jakiegoś rozgłosu. a po drugie my wszyscy i tak się przyjaźnimy. "pochodzą" jeszcze miesiąc i wszystko będzie w porządku. nie załamuj się. jesteś silną dziewczyną. wiem to.

✉ja: tak ci się tylko wydaje.

✉nieznany: gdybyś nie była silna nigdy w życiu nie wpadłabyś w romans z jedną z największych gwiazd.

✉ja: jaki romans? my nawet się jeszcze nie widzieliśmy. niall, przepraszam. muszę spadać się uczyć. jutro mam zaliczenia. nie mów mu o tym, że pisaliśmy, nie chcę żeby wiedział, że pisaliśmy.

✉nieznany: jasne.

~~~~~
Hejka!🙌
Chciałam Wam podziękować za tak wielkie, wielkie wsparcie, które od Was otrzymuję. Naprawdę to mi bardzo pomaga. ❤

Chcę Wam życzyć wspaniałego roku 2017. Spełnienia marzeń, dążenia do swoich celów. Żeby ten rok był lepszy, niż 2016. Dużo miłości i szczęścia. 🎉

Jeśli dobrze pójdzie to w piątek lub max w sobotę pojawią się dwa rozdziały. 😙

Buziaki 😍😍😍

Proszę komentujcie, gwiazdkujcie, dodawajcie do listy lektur i obserwujcie mnie.

Jeśli to możliwe polecajcie znajomym.

~Dominika

i hate that i want u || styles [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz