✉Gaz: Czyli jednak masz chłopaka, okłamałaś mnie.
✉ja: Wtedy jeszcze nie był moim chłopakiem, więc nikogo nie okłamałam.
✉Gaz: Wiesz co, Mia. Dla ciebie skończyłem z tym całym gownem i Scott miał co do ciebie racje. Mówił że i tak masz mnie w dupie.
✉ja: Jeśli masz być zły po prostu nie pisz i ochłoń. Nie mam zamiaru się kłócić.
✉Gaz: Masz rację. Muszę ochłonąć.
- Z kim piszesz?- odkładam telefon i spoglądam na Harry'ego, który ma na sobie luźne spodnie od piżamy. Opiera się o framugę drzwi napinając wszystkie mięśnie, co sprawia że robię się cała czerwona. Jest taki idealny i choć na chwilę jest mój.
- Z nikim - odwracam wzrok. Nie chcę żeby był zły. Nie lubię, gdy jest łzy. Zwłaszcza, gdy chodzi o Gary'ego. Jest o niego okropnie zazdrosny i nie lubi go. Nie dziwię mu się, prawie zabiłam się przez niego.
- Wiem, że pisałaś z Garym. Czuję to. Nie ważne. Prosiłem cię już tyle razy żebyś nie utrzymywala z nim kontaktu, to naprawdę jest okropne, gdy twoja dziewczyna pisze ze swoim byłym, którego kochała naprawdę mocno.
- Ale zrozum, że teraz kocham ciebie - odkrywam się i wstaję na równe nogi. Stoimy tak w ciszy przez kilka chwil, a ja badam jego twarz. Jego źrenice powiększyły się i przygryza wargę - no podejdź tu, nie boję się. Wiem, że nic mi nie zrobisz - zrobiłam tak jak mnie prosił, zaczęłam zakładać tą bieliznę. Uśmiecha się do mnie i pochodzi szybkim krokiem. Jego dłonie idelnie pasują do mojej talii, a jego wargi do moich.
~~~~~
Jest już kolejny. Przepraszam jeśli oczekiwaliście, że będą sceny łóżkowe. Na razie niestety ich nie będzie. Nie chciałam pisać tylko o jednym. Chciałam pokazać miłość w której nie chodzi tylko o seks, tylko o wzajemne wspieranie się i pokazywanie sobie jak bardzo tym osobom na sobie zależy.All the love, D x.
CZYTASZ
i hate that i want u || styles [zawieszone]
Fanfic#324 in fanfiction- 08.01.2017 #19 in internetfriends -29.12.2018 Mia jest rozbita po rozstaniu z chłopakiem. Burzliwy związek pozostawił blizny na jej duszy, ale także na ciele. Harry próbuje oderwać się od swojego normalnego życia i wspiera dziewc...