75

75 19 3
                                    

✉Mimi💞: Nawet nie miałabym zamiaru cię zdradzać. Kocham cię i przepraszam za to, że się pokłóciliśmy. Nie miałam po prostu wtedy czasu i humoru. Kocham cię i tęsknię.

✉ja: Proszę przyleć do mnie. Potrzebuję poczuć twoje ciepło. Też cię przepraszam i cię kocham. Nie mogę po prostu wytrzymać tego, że nie ma cię tutaj i robisz co tylko ci się podoba.

Chcę usłyszeć jej głos, więc wybieram jej numer na facetime. W końcu pojawia się ona. Moja cudowna dziewczyna.

- Ej, ale nie zdradziłabym cię. Dobrze to wiesz. Nie możesz tak reagować na to, że nie ma mnie przy tobie. Kocham cię i to najbardziej powinno się dla ciebie liczyć - jej glos sprawia, że zaczynam szczerze się uśmiechać. Tęskniłem za tym. Tęskniłem za ciepłem jej głosu. A najbardziej za jej ustami wypowiadajacymi każde słowo.

- Przepraszam. Po prostu jesteś piękna i moja, a boję się, że mnie zostawisz. Wiem, że mnie kochasz. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak ja bardzo mocno cię kocham.

- Tęskniłam za twoim głosem - zauważam, że w jej oczach pojawiają się łzy. Nie wiem jak mogłem sobie pomyśleć, że mogłaby mnie zranić.

- Ej, ale nie płacz. Proszę. Jesteś wszystkim i nie zniosę tego jak będziesz płakać.

- Harry. Muszę kończyć. Wychodzę z domu.

- Gdzie idziesz?

- Na uczelnię. Kocham cię.

- Ja ciebie też.

~~~~~
Ze względu na to, że tamte rozdziały są tylko smsami od Harry'ego dodałam aż trzy.
All the love

i hate that i want u || styles [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz