17

272 78 22
                                    

✉ja: gdybym potrafił wyrazić słowami jak mi na tobie zależy i jak mocno cię kocham byłoby lepiej, ale oczywiście że nie umiem

✉mami💞: ja też cię kocham, harry. bardzo za tobą tęsknię. mam nadzieję, że niedługo wpadniesz do domu.

✉ja: przyjadę, obiecuję. chcę z wami spędzić czas. bardzo mi was brakuje. muszę już kłaść się do łóżka. jutro wywiady cały dzień. chyba zwariuję.

✉mami💞: dasz radę, zawsze dawałeś. kochamy cię synczeku i będziemy na ciebie czekać.

✉ja: mia? wiem, że nie chcesz się jeszcze ze mną spotykać i rozumiem to. chcę żebyś wiedziała, że cię uwielbiam. nigdy, nikogo nie uwielbiałem. teraz wszystko się zmieniło. ja się zmieniłem i chyba zaczynam rozumieć czym jest cierpliwość.

✉mia❤: tak wiem, idź spać. majaczysz.. 😂

✉ja: ja majaczę? to ty będziesz majaczyć, kiedy spędzisz jedną noc ze mną 😈

✉mia❤: wypierdalaj pedofilu.

✉ja: spokojnie, zobaczymy co będziesz mówić kiedy zobaczysz moją anakondę👅💦

✉mia❤: ja pierdolę chyba skoczę z mostu. nie wytrzymam.

✉ja: spokojnie, doprowadzę cię na skraj

✉mia❤: co masz na myśli?

✉ja: że doprowadzę cię na skraj twojej wytrzymałości.

✉mia❤: jezu, nie wierzę. dupek z ciebie wiesz o tym? i do tego zakochany w sobie dupek.

✉ja: nie mów tak o mnie, bo przypominam, że jesteś moją fanką i jeśli mnie wykorzystasz będę mógł zgłosić to na policję.

✉mia❤: będziesz musiał przedstawić jakieś dowody, a nie będziesz ich miał.

✉ja: kurwa, czemu jesteś na prawie? dlaczego teraz nie chodzisz na uczelnie?

✉mia❤: ja wiem, że nie zaznałeś tego w życiu,  ale na uczelnię idzie się dopiero w październiku, a teraz jeśli się nie obrazisz muszę iść.

✉ja: gdzie?

✉mia❤: spotkać się z garym. nie denerwuj się. muszę z nim o czymś pogadać.

✉ja: zajebiście kurwa.

✉mia❤: idź spać. napisz jak już się obudzisz.

~~~~
Bardzo smuci mnie Wasza mała aktywność. Jest mi przykro, ponieważ wiem, że bardzo dużo osób to czyta i nie zostawia po sobie gwiazdki i/lub komentarza. Przepraszam, że się tak żalę, ale naprawdę mi smutno.
Do następnego ❤

Proszę komentujcie, gwiazdkujcie, dodawajcie do listy lektur i obserwujcie mnie.

Jeśli to możliwe polecajcie znajomym.

~Dominika

i hate that i want u || styles [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz