🌧️ Takım Kaptanları 🌧️

4.2K 204 480
                                    

Kimin attığı belli olmayan top, potanın kenarına birkaç kere çarptıktan sonra hepimiz topluca kalp krizinin eşiğindeyken sekerek dışarı çıkmış ve hemen ardından bitiş düdüğü çalmıştı.

"Eee noldu şimdi?"

"Uzatmalara mı kaldı?"

"Kızım o futbolda olmuyor muydu?"

"Ne fark eder ki? İkisinde de top var."

Biz Gigi ile kendi aramızda saçmalarken ikizim ikimizin de kafasına vurarak konuya açıklık getirdi.

"Mantıklı olan şey maçın tekrarlanması."

"Haa."

"Hee."

Toprak ve Semih yorgunca yan yana beklemeye başladıklarında hoca ikisini de dikkatle süzmüş ve elini kaldırark sessizlik sağlamıştı.

"İkinizden birini seçmek olduça güç. Eğer birinizi seçersem bu diğerine haksızlık olur. Maçın tekrarlanmasının da bir şeyi değiştireceğini düşünmüyorum. Ya yine berabere kalırsınız ya da ucu ucuna kazanırsınız. Bu sene bir ilk yaparak takıma iki kaptan seçmek istiyorum. Bence siz ikiniz güçlerinizi birleştirerek bu takıma daha yararlı olabilirsiniz. "

Hoca şaşkınca birbirlerine bakan Toprak ve Semih'i kendi hallerine bırakıp yüzünü seyircilere döndü.

"Yeni basketbol takım kaptanlarımız Toprak Ayaz ve Semih Kara."

Hepimiz şiddetle alkışlayarak onları kutlarken onlar da hafifçe bize selam veriyorlardı.

Havalara bak havalara.

Sanırsın Prens William ile Prenses Kate.

Gerçi bu durumda hangisinin prens hangisinin prenses olduğu büyük bir muamma.

"Bu Semih de harbi çocukmuş."

Damla Hira'nın kulağıma fısıldadığı imalı cümle ile seslice yutkunup geriye kaçtım.

Biliydim böle olacağını.

Bu aralar aramızda sıkça Semif lafı geçtiği için dillerinden kurtulamayacaktım anlaşılan.

**

"Ay ne giyeceğim?"

"Kot-tişört olabilir?"

Güneş gözlerini belerterek bana baktığında korkarak geri kaçtım.

Sordun söyledim işte.

Kızacaksan niye soruyorsun kardeşim?

Tabi bunları sesli söylemeye popom olmadığı için kolunu deşmek suretiyle lafı ikizime devretmiştim.

"Kız olarak sadece biz üçümüz, Didem ve Lale olacak. Tamam o iki yelloz gelinin kız kardeşi gibi giyinebilir ama sen daha sade-şık olmaya çalış bence. Bizim bir ağırlığımız olsun, böyle daha çok dikkat çekersin emin ol."

Aşık aşık ikizime bakarken Güneş mantıklı bulmuş olacak ki düğüne giderken giyilecek elbiseleri kenara atıp daha sade bir şeyler bulmaya çalıştı.

" Hayırdır ikiz. "

" Seni yersem orucum bozulur mu? "

" Oruç olsan bozulabilirdi salak. "

Damla ile gülerek birbirimize sıkıca sarıldık. Bu çok farklı bir duyguydu.

İkizinizin olmasından bahsediyorum.

Düşünsenize koskoca 9 ay boyunca aynı yerde kaldıktan sonra sizinle aynı anda doğan birisi var.

Her anlamda size en yakın kişi.

Yanlış / Texting  <𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin