🌧️ Yürüyelim Arkadaşlar 🌧️

6.6K 336 410
                                    

Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz💦



"Dağ başını duman almış

Gümüş dere durmaz akar"


Okulun giriş kapısından içeri adımlarken bir yandan da bas bas bağırarak şarkı söylüyor oluşum sadece çömezlerin ilgisini çekmişti.

Zira diğer insancıklar önceki senelerden bana alışık olduğundan mütevellit dönüp bakma tenezzülüne bile girmemişlerdi.

Üzerimde ki bakışları umursamadan bir kartal edasıyla kalabalık bahçede gözlerimi gezdirip aradığım hedefi basketbol potasının dibinde bulunca, yüzümde hain bir gülümseme oluştu.

Şarkımın bundan sonra ki kısmını, her ne kadar o bilmese de, ona ithaf edecektim çünkü.

Cebimde arka arkaya titreyen telefonu umursamadan yürümeye aynı zamanda da şarkıma devam ettim.


"Güneş ufuktan şimdi doğar

Yürüyelim arkadaşlar"


Yürüyemedim arkadaşlar.

"Gerizekalı! Karga sesinle kulağımızı kanatacağına önüne baksana."

"Tepemde kızını azarlayan Firdevs Yöreoğlu gibi dikilmek yerine beni kaldırsana!"

Damla Hira bıkkın bir göz devirmeyle elini bana uzattığında çakıldığım ve yakın bir ilişki yaşadığım yerden kalkarak üzerimi silkeledim. İyi ki okulun ilk günü diye forma yerine pantolon giymiştim yoksa mükemmel bir frikik ile çömezlerin gözdesi olurdum.

"Kim koydu bu taşı buraya ya? Geçen sene yoktu bu."

"He Yağmur Mira he."

İkizim ve az önceki muzipliğimden ötürü insanlıktan domatesliğe evrilmiş olan kuzenim, beni arkalarında bırakıp bahçede bulunan banklardan birine yürümeye başladığında dudaklarımı büzdüm ve deminden beri tir tir titreyen telefonumu popo cebimden çıkardım.

Kayıtlı olmayan bir numaradan arka arkaya mesajlar gelmişti.


0536**: Güneş ufuktan şimdi doğar derken önce Güneş'e sonra Ufuk'a bakmayı tahminen ne zaman bırakırsın?

0536**: Ufuk'un Güneş'in ondan hoşlandığını anlaması yakındır.

0536**: O zaman kuzeninin elinden çok çekersin.

0536**: Yağmur dikkat et önünde taş var!

0536**: Of Yağmur!

0536**: Düz yolda yürüyemiyorsun bir de yürüyelim arkadaşlar diye coşuyorsun.

0536**: Normalde elinden düşürmezsin, şimdi bakmayacağın tuttu şu lanet telefona.

0536**: Canın çok acıdı mı?

0536**: İyi misin?

0536**: Acıyorsa revire git.

0536**: Gerçi hemşire daha gelmemiştir ama ben sana tentürdiyot ve pamuk bırakırım.

0536**: Yağmur'um cevap ver be.

Siz: Düz yolda yürüyebiliyorum ben tamam mı?

Siz: Yoluma taş koymuşlar.

0536**: O taş 3 senedir orada Yağmur.

0536**: Gerçi görmemiş olman normal.

0536**: Gözünün önündekileri görememek sende huy olmuş.

0536**: Yıllardır aynı yerde duran taşı fark edemediğin gibi,

0536**: Yıllardır seni seven beni de fark edemedin.




✨✨

Şöyle bir giriş yapalım hikayemize...

Kızlar annelerinin kaderini yaşar sözünün somut halisin Yağmur Mira.

Bakalım bu kitapta da kafalarınızı karıştırıp, sizi sinir krizlerine sokup, son bölüme kadar anonimi anlayamamanızı sağlayabilecek miyim🙊

Anonim ve Esin kadar beğenilmesi dileğiyle...

Sizi seviyorum ❤️

Yanlış / Texting  <𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin