35

769 92 13
                                    

Pekala, bunun için gerçekten beklediğimi düşünüyorum ve sonunda bazı şeyleri söylemek için hazırım.

Hikayeye olan ilginiz beni çok minnettar ediyor ancak sizlere bahsetmek istediğim birkaç husus var.

Öncelikle, gerçekten iyi şeyler ortaya çıkardığımı düşünmememe rağmen bana bunun aksini, bu hikayeyi okuyarak ispatladınız. Bunun için hepinize teşekkür ederim ancak sizler de görüyorsunuz ki oy sayıları gerçekten yetersiz. Üzülerek belirtmek istiyorum, eğer bu şekilde giderse oy sayılarını +40 yapacağım.

Şunu sakın unutmayın, bir hikayeyi iyi yapan nitelikler cinsellik içermesi, +18 ibaresi barındırması veya 'yetişkin içerik' kısmına girmiş olmasıyla belirlenmez. Ben sırf bu hikayeyi yazabilmek için saatlerce kafa patlatıyorum ve sizlerden de gereken ilgiyi göstermenizi rica ediyorum. Başka yazarların yaptığı tarz yaklaşımlar sergilemiyorum. Elimden geldiğince hassas davranmaya çalışıyorum. Diğer tüm hikayelerimde de olduğu üzere gerçekten hassas davranarak, her bir harfi düşünerek yazıyorum ve sizlerin bunu dikkat alarak hak edilen değeri vereceğinize inanıyorum. Umarım beni yanıltmazsınız, sadece yorum yapmak hiç değilse oy atmak ellerinizi aşındırmaz. Burada gerçek bir emek söz konusu.

Umarım anlaşılabilmişimdir.

Hepinize teşekkür ederim, yeni bölüm en geç sabaha gelecektir!

the mask | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin