Öğle arasının gelmesini hem büyük bir sabırsızlıkla bekliyor hem de zaman daha yavaş geçsin istiyordum. İçimden anın provasını yaparken yanıma geldin.
"Jungkook-ah, hadi gidelim."
Sınıftan çıkıp merdivenlere doğru ilerledik. Resmen yan yana yürüyorduk. Gözlerimi yavaşça yüzüne çevirdiğimde yanaklarının kızardığını gördüm. Öyle güzeldin ki Cho-Hee, tam bir peri gibi.
Yemekhaneye inip bizi bekleyen Eun ve Sang ile tanışma faslım bittikten sonra biz de masaya oturduk.
"Jungkook-ah bahar festivali için yeni kulüp üyemiz. Harika bir sesi var. Sang önceden solo için piyano çaldığın aklıma geldiğinde ona bir teklif yaptım. Şansımıza kabul etti."
Sang ve Eun ellerini çırptıktan sonra gülerek bana baktılar.
"Grubumuza hoşgeldin Jungkook-ah."
"Teşekkür ederim."
"Doğrusu ben sesini merak ettim."
''Sesini illa ki duyacaksınız Eun, bekle biraz. Öncelik olarak şu an da sayı olarak tamamlandık. Bundan sonra yapacaklarımıza odaklanmalıyız. Jungkook-ah solo şarkı söyleyip Sang piyanoyla ona eşlik edebilir tabii ama sizce bu kadarı yeterli mi?"
Eun zıplayarak ellerini havaya kaldırdığında bağırarak söyledi.
"Tabii ki de değil. Bu bizim grubumuz. Perfect Four. Her zaman en iyisini yapmalı."
Sang gözlerini devirerek ona baktı.
"Perfect.. Four?"
"Hani Efsane Dörtlü diye bir klasik varya. Hatırlamıyor musun?"
"Efsane Dörtlü ve Perfect Four."
Sang alayla alkışlarken Eun onun koluna vurdu.
"İngilizcesi 3 olan biri mi diyor bunu?"
Onlar devam ederken Cho-Hee yavaşça bana doğru eğildi. İç çekerek
"Hep böyleler."
Gülümseyerek verdiğim karşılıktan o da bana sunduktan sonra kaşlarını çatıp, hala tartışmaya devam eden ikiliye baktı.
"Şuna bir son verseniz.. diyorum!"
Başımı sana çevirdiğimde düşündüm. Cho-Hee, otoriter biri misin? Eğer öyleysen bile sorun değil. Bu sana gerçekten çok yakışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sorun değil ; jjk
Romancesorun değil cho-hee. hislerimi her zaman içimde yaşatmak zorunda olmak, benim için sorun değil. 080718 jeongguk içinde #1