Oturduğum salıncakta kendimi bir ileri bir geri oynatırken abim yan salıncaktan beni izliyordu.
"Evet, neyden bahsedeceksin bakalım bana?"
Sallanmayı durdurdum.
"Okul.. hakkında, sanırım."
"Dinliyorum."
Ellerimi dizlerime koydum ve söze başladım.
"Eğer.."
Sanki boğazım kurumuştu. Derin bir nefes alarak yeniden başladım."Eğer bir kız hakkımızda hep olumlu şeyler söyleyip, bizimleyken mutlu görünüyorsa, bizi herkese övüyor ve yanımızda iyi hissediyorsa, ve birde.."
Yüzüm alev almaya başlamış ve duraklamıştım.
"Bu kız bizi öpm-"
"NE!"
Abim oturduğu salıncaktan hızla kalkıp önümde dikildi.
"SENİ ÖPTÜ MÜ?!"
Yuvalarına gömülmüş gözlerimle abim hariç her yere bakarken başımı salladım.
Bu sırada omzuma geçirdiği ani bir yumrukla dengem kaymış ve yerle buluşmuştum.
"Buna nasıl izin verirsin aptal. İlk adımı kaptırmışsın."
"İlk adım?"
"Bekle!"
Abim parmaklarını alnına koymuş, düşünme pozisyonunu almış ve kaşlarını çatmıştı. Birkaç saniyenin ardından pis pis sırıtarak üzerime yürüdü.
"Başka neler yaptınız?"
"Yah ne saçmalıyorsun!"
Onu kendimden uzaklaştırmaya çalışıp üzerimi toparladım ve ayağa kalktım.
"Bak, ben ne yapmam gerektiğini soruyorum."
Bu sefer sırıtışını bırakıp ciddi bir şekilde gözlerime baktı.
"Davranışları çok hoş ve kibar. Hatta dediğim gibi, dünkü kutlamanın sonunda beni öptü. Ama yine de, bana karşı hisleri olup olmadığından emin olamıyorum. Onu-"
"Ne önemi var ki?"
Başımı yana kırarak durdum.
"Huh?"
Abim bakışlarını kumlardan kaldırıp bana çevirdi.
"Ne önemi var ki? Onun hisleri var ya da yok. O şöyle düşünüyor ya da böyle düşünüyor."
Birleştirdiği ellerini serbest bıraktı.
"Önemli olan, senin ne düşündüğün."
Ellerini omuzlarıma koyarak yüzünü yüzüme yaklaştırdığında sordu.
"Kook, onu seviyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sorun değil ; jjk
Romancesorun değil cho-hee. hislerimi her zaman içimde yaşatmak zorunda olmak, benim için sorun değil. 080718 jeongguk içinde #1