Final hakkında biraz konuşmak istedim.
Bunu uzun bir şekilde açmadım. Hatta direkt açmadım bile diyebiliriz. Ama herkesin bir şeyi kesinlikle bilmesi gerektiğini düşündüm. Jungkook harap bir durumda değil, üzülmeyin.
Başlarda uzaktan ve çok güzel bir şekilde sevdi. Sonra yakınlaştı ve içine sığmayan heyecanlı halleri ile birlikte hala güzel seviyordu. Sevimli ve içten minik olaylar yaşadılar, daha büyük olaylar yaşadılar. Abisi ve arkadaşının cesaretlendirmesi de üzerine eklenince bir itiraf gelecekti evet ama, böyle oldu.
Fakat sorun değil.
Jungkook sevdiği kişinin mutluluğunu gördü ve bu onu da mutlu etti.
Bununla birlikte kendini bir anda çok rahat ve keyifli hissederek yoluna koyulması, her şeyin üzerine bir perde çektiği ve bundan rahatsız olmadığı anlamına geliyor.
Gayet iyi hissediyorum
Artık elini bırakacağım
Biliyorum tamamen kendime aidim
Çünkü gayet iyiyimBen bu düşüncenin içinde doğduğunu planlayarak kurguyu bu şekilde düzenledim.
Sabırsız, ümitli, üzgün yorumlarınızı okuduğumda acaba sevgi dolu bir son mu yapsam diye düşünmedim değil, ama ilk başta ne idiyse o şekilde bitsin istedim. İçime sindiremedim.
Yine de, umarım bu açıklamanın ardından daha iyi hissediyorsunuzdur. Çünkü bu bir mutsuz son değil.
Biliyorsunuz, en önemlisi kendimizi sevmemiz.
Başkalarını öteleyin diye değil, bununda sevinç verici bir şey olduğunu bilin diye.
Velhasıl, yetmiş yedi bölüm süren bu serüvene değer verip zamanınızı sunduğunuz için teşekkür ediyorum. Yorum yapanlar içinse bonus bir teşekkür daha.
Okurken kahkaha attıklarım, moral bulup hemen yeni bölüm yazmak için yumulduklarım çok oldu çünkü:")
Sözün özü,
Dilerim ki mutlu kalın.💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sorun değil ; jjk
Romancesorun değil cho-hee. hislerimi her zaman içimde yaşatmak zorunda olmak, benim için sorun değil. 080718 jeongguk içinde #1