Okamžite som rozbil okno cez ich obývačku a bolo mi to jedno. Nasral som sa. Do pekla. Ako jej toto môže urobiť vlastný otec? Ani neviem na koho som bol viac naštvaný. Či naňho alebo na seba. V momente som bol pri jej otcovi a silno som ho chytil pod krk a hodil ho o stenu, keď to nečakal. Neviem či prežije alebo nie, ale je mi to jedno. Okamžite padol na zem. Asi ešte žil, ale tak skoro sa neprebudí. Amberina mama na mňa vydesene pozerala a ničomu nechápala. Okamžite som pribehol k Amber. ,,Amber.. Amber.. Si v poriadku?" Spýtal som sa jej.
Neviem, či som si to len namýšľala, ale zrazu som počula Dominica. Sila blesku povolila a ja som sa mohla nadýchnuť. Roztrasene som otvoril oči. Nado mnou sa skláňal Dominic. Okno v obývačke bolo rozbité a môj otec ležal v kúte v bezvedomý. To preto žijem. "Amber! Zlatko!" Rozbehla sa ku mne moja mama s usulzenými očami. Snažila som sa na ňu usmiať, ale nepodarilo sa. Tvár som skrivila do bolestnej grimasy. "To nič mami." Povedala som zachrípnutým hlasom. "Že nič?! Eugen je blázon. Och zlatko." Rozplakala sa. "Ja.. Neviem kto si, ale ďakujem ti. Zachránil si jej život, ale teraz si ohrozil aj seba. Ak sa Eugen zobudí.." Znova sa rozplakala. "Mami, neplač." Vedela som, že by mame nikdy neublížil. Jej nie. No mne.. Ja som bola nechcené dieťa.
,,Ja sa ho nebojím a navyše stačí len povedať a je mŕtvy len povedzte, či si to želáte. Kým ešte spí" Pozrel som na jej mamu.
"Ja.. Ja nemôžem.." Rozplakala sa a vybehla z miestnosti. Môj otec je tyran. Už veľakrát mi ublížil. A nie som jediná. Dokonca už aj niekoľkokrát zabil. Preto som rozhodnutie prevzala na seba. "Ja.. Ak to urobíš, nezachrániš len mňa, ale aj ostatných.. Len.. Len si daj pozor. Naša krv je iná. My sme iný. Preto, ak budeš cítiť, že ťa to bolí, a pôjde ti roztrhať hrdlo, neprestaň. Ak z jeho tela vysaješ všetkú jeho krv, dokážeš na seba preniesť jeho schopnosti. Aj keď si nie som istá, či je to veľmi dobrý nápad.." Povedala som potichu.
,,Hm.. To by som isto rád, ale keď ma odpudzuje jeho výzor jeho krvi sa ani nedotknem" Mierne som sa zachechtol. Zabijem ho jedným ľahkým pohybom. Zlomím mu väz" Povedal som. Síce bolo lákavé dostať ponuku na získanie jeho schopností, ale už teraz som dosť nebezpečný pre ľudí. A to nieje dobré.
"Uhm.. Si si istý? Pretože jeho krv, by mala chutiť ako moja. Teda, takmer ako moja. A viem, ako chceš tú moju." Zahryzla som si do pery.
Silno som zatvoril oči. Áno.. Áno to chcem. Túžim po nej ako po žiadnej inej. Nasucho som prehltol.,,Som!" Prekonal som sa. Nebudem mať schopnosti ako jej otec. Rozhodne nie.,,Uhm.. A tu máš. Malo by ti to pomôcť" Zahryzol som si do ruky a začala mi tiecť krv.,,Pi a o nejakú chvíľu ti bude lepšie" Usmial som sa na ňu.
"To v žiadnom prípade!" Rozhorčene som po ňom zakričala, čo mi hlasivky dovoľovali. Bolestne som sykla a zahryzla sa do pery, nedávala som si pozor a znova som ju prehrýzla.
,,Do pekla! Prestaň to robiť!" Zakričal som na ňu.,,fajn.. Ak chceš ďalej trpieť v bolestiach, tak ako si želáš" Povedal som a naštvane som sa presunul na zem K jej otcovi.,,Odvráť sa!" Povedal som jej. Po tej krvi som tak túžil. Pozrel som na jej otca. Hm.. Ja to už nedokážem ovládať. Zakusol som sa mu do krku. Tá krv chutila ešte lepšie ako som čakal. Nedokázal som prestať. Prestaň! Prestaň! Budeš monštrum! Kričal hlas v mojej hlave. Nedokázal som ho. Vysal som z neho život A on padol k zemi. Vydýchol som si. Moja túžba po tej krvi ústála, ale chcem viac. Potrebujem viac. Pozrel som na Amber. Chcem jej krv. Neviem prečo jednoducho chcem tú jej. Ale to počká. Teraz potrebuje pomoc. Došiel som K nej A kľakol som si. ,,Daj si tú moju krv. Nebude ťa nič bolieť" Povedal som nežne, ale okolo úst som mal krv.
"Ja.. Ja to nezvládnem." Sklonila som zrak. Moja krv už zamrzla na mojich perách. "Môžem ti ublížiť. Moja krv po nejakej chvíli mimo tela zamrzne. A takto ti môže zmraziť všetkú tvoju krv. Môžem ťa zabiť, chápeš?" Pozrela som mu do očí. "Radšej znesiem bolesť, ako niekomu ublížiť." zahryzla som si do pery.. Jazykom som si prešla cez pery a rozmrazila svoju zamrznutú krv.
YOU ARE READING
Beautiful Creatures ✔️
FantasyDominic - Drzý problémový upír, ktorý tento rok končí strednú školu, ktorá je už na konci roka. Amber - Tichá, šedá myška, ktorá potlačuje svoje schopnosti ovládať živly. Snaží sa zapadnúť do novej školy a vyrovnať sa s jej rodičmi.