,,Ty mňa?" Pozrel som na ňu.,,Ja som vyštartoval po tebe!"
"A ja ťa večne provokujem." Povedala som a odvrátila sa od neho, nech nevidí moje smutné oči. Svoju ruku som stiahla späť k sebe. Slzy som mala na krajíčku.
,,Ty za to nemôžeš." Povedal som a išiel som bližšie k nej. Položil som jej ruku na plece. Zbadal som ten jej krk.,,Bolí to?" Pozrel som na ňu.
"Trochu." Povedala som zchrýpnutým hlasom. Chcela som, aby sme boli priatelia a on to nechce. Tak na čo sa dopekla, stará?! Striasla som zo seba jeho ruku. Kvôli nemu nemám nikoho. Som sama. Celkom sama.
,,Hej.. Ja ti pomôžem." Povedal som a postavil som sa pred ňu. Zdvihol som jej hlavu, čiže bola nútená sa na mňa pozerať.
Nechcela som sa naňho pozrieť. Nechcela. No musela. Zdvihol mi hlavu. Mal dokonalý výhľad na moje uslzené oči.
,,Neplač... To bude dobré.. Všetko bude dobré.. Poď so mnou do kuchyne." Usmial som sa na ňu.
Zavrtela som hlavou. Toto dobré nebude. Nič už nebude dobré. Vzlykla som a sklonila som hlavou.
,,Prosím.. Poď.. Dám ti moju krv a zahojí sa ti ten krk.. Nebodaj to nechceš." Zdvihol som obočie.
"Nie." Povedala som potichu. Odsunula som sa od neho. Ani si neuvedomuje, ako mi ublížil. A teraz nehovorím, o tej krvi.
,,Prosím.." Povedal som už zúfalo.
"Nechaj ma!" Zakričala som. Postavila som sa rývhlo vybehla perč. Po tvári mi tiekli slzy. Vzlykala som tak nahlas, že som nepočula nič iné.
Okamžite som sa objavil pri nej.,,Amber.. Prepáč.. Prosím prepáč mi za všetko."
Od ľaku som podskočila. "Nie.. Nechaj ma." Plakala som ďalej. Neviem, čo povedal, no znova bol pri mne. Musím preč. Musím na vzduch. S mojim pohybom, sa bolesť na krku zväčšila. Sykla som bolesťou a priložila si ruku na krk.
,,Dovoľ mi pomôcť ti" Povedal som jej už vážnejšie, keď som sa objavil pred ňou.
Pozrela som sa mu do očí a rezignovane sklonila hlavu. Aj tak dosiahne čo chce. Tak na čo to odkladať.
,,Poď so mnou" Povedal som pomaly a chladne. Štvala ma..
So strachom som sa naňho pozrela. "Ja.." Zahryzla som si do pery a sklonila svoj pohľad. Jeho hlas mi znova ublížil.
Chytil som ju za ruku a ťahal som ju späť, či chcela, či nie.
"Nie! Pusť ma. Bolí to." Zakňučala som. Ťahal ma silno za sebou a bolestivo mi zvieral ruku. "Dominic.." Vzlykla som.
Zastavil som až keď sme boli v kuchyni. Vtedy som ju pustil.
Srdce mi išlo vyskočiť z hrude. Zastavili sme až v kuchyni. Bolo mi zle. Všetko ma bolelo a keď ma pustil, spadla som. Pred očami som mala len tmu.
Zachytil som ju a Nasilu som ju posadil. Asi jej bolo zle a navyše stratila veľa krvi, čiže samozrejme. Zdvihol som ju na ruky a posadil som ju na stôl. Ona si ľahla. Bola ešte našťastie ako tak pri vedomí. Došiel som si pre pohár a prerezal som si dlaň. Krv mi tiekla do toho pohára. Prisiel a som k nej a podoprel som jej hlavu.,,Pi" Povedal som jemným hlasom.
Videla som iba jeho obrysy. Viem, že ma posadil na stôl, no nevládala som sedieť. Ľahla som si a zatvorila oči. Nohy mi vyseli zo stola dole, no veľmi som si ich necítila. Všetko ma bolelo. Počula som, ako chodí, preto som pootvorila oči a zbadala ho stáť pred sebou. "Pi." Povedal jemným hlasom. Prekvapivo som skryvila tvár. Chcela som sa pohnúť, ale moje telo ma nepočúvalo. Zakňučala som.
,,Lepšie bude ak začneš piť, lebo ti to nalejem do krku nasilu" Povedal som jej. Snáď sa spamätá. Nebude mi tu trpieť.
Skúsila som pohnúť rukou. Mykla som ňou, no viac som nedokázala. Sykla som bolesťou. Krk ma naozaj bolel. Zhlboka som sa nadýchla. "Ne.." rozbúšilo sa mi srdce. "Nez- nezvládnem to." Dostala som zo seba a zatvorila oči. Dostať zo seba tie dve slová, bolo pre mňa veľmi ťažké.
,,Umieraš. Stratila si veľa krvi. Ak sa nenapiješ môžeš sa úplne ponoriť do tmy a už sa nezobudíš. Prosím."
Bolestne som zatvorila oči. Nedokážem sa pohnúť. "Dominic.." Povedala som takmer nečujne. Vzlykla som. Už aj dýchanie bolo pre mňa ťažké.
No tak to nie. Nenechám ju umrieť!,,Za toto mi prepáč" Povedal som a svojím ostrým pravým tesákom som si rozrezal peru. Krv mi začala tiecť. Naklonil som sa k nej a pobozkal ju. Moja krv do nej pomaly tiekla, takže už by ma začať spolupracovať.
YOU ARE READING
Beautiful Creatures ✔️
FantasyDominic - Drzý problémový upír, ktorý tento rok končí strednú školu, ktorá je už na konci roka. Amber - Tichá, šedá myška, ktorá potlačuje svoje schopnosti ovládať živly. Snaží sa zapadnúť do novej školy a vyrovnať sa s jej rodičmi.