•25.

497 39 0
                                    

Usmial som sa na ňu a išiel som von. Ulovil som si zajaca, ktorému som vypil všetkú krv. Vďaka nej niesom tak hladný, takže stačil malý zajac. Väčšinou sa cítim tak na slona.

Vážne som sa tam sama nudila, preto aom niečo skúsila. Mala som na sebe čirene tričko a biele kraťasy. Pomocou ohňa, vzduchu a vody, som si to oblečenie prerobila na čierne šaty, ktoré mi siahali dopolovice stehien, chrbát mali holý. Srdiečkový výstrih odhaľoval troch viac než by som chcela, ale nechala som to tak. V predu som mala dlhšie pásy látky, ktoré som si dozadu zviazala na mašličku. Naozaj sa mi to páčilo. Tá čierna sa na slnku leskla do tmavo červenej, takže perfektne pasovali k mojim čierno-červeným vlasom.

Vrátil som sa späť ako som ju uvidel stál som ako paralyzovaný s otvorenou hubou. Našťastie som bol ďalej od nej, čiže ma nevidela. Nejak som sa spamätal a išiel som k nej.

Bola som zohnutá k svojim teniskám a viazala si šnúrky. Tie šaty boli tak trocha kratšie než som chcela ale mala som málo látky. Hrýzla som si do pery.

Podišiel som k nej. ,,Ahoj" Pozdravil som ju zozadu.

Ihneď som sa vystrela a stiahla si sukňu šiat. "A-ahoj.." Vykoktala som a nemohla sa prestať červenať.

,,Vidím, že si sa nudila." Ukázal som na jej šaty. Nechcem jej povedať, že sú nádherné a ona v nich vyzerá ešte dokonalšie. Chcel som sa s ňou trochu zabaviť.

"Ja.. Ja áno. Uhm.. Môžeme ísť?" Opýtala som sa stále červená.

,,Myslím, že hej ale vážne chceš ísť oblečená ako bezdomovec?" Vnútri som sa rehotal ako šialený. Vyzerá ako kráľovná.

"Ja.." Sklonila som hlavu. Toto bolo. Naozaj milé. "Keď ti to tak vadí.." Zastala som. Rozviazala si mašľu, ktorá na mne tie šaty pevne držala a prevliekla som si ich cez hlavu. "Veď aj tak ideme do vody.." Odhodila som ich na posteľ a vyšla von. Moja červeň siahala až na bruchu.

Pozeral som na ňu s vyvalenými očami. ,,Ideme síce k vode, ale predsa ideme cez les a nikdy nemôžeš vedieť kto v tomto lese je a navyše. Poznám to tu.. Voda je ešte ďaleko." Pozeral som po nej. Snáď takto nechce kráčať cez les.

Prekrútila som očami. "Tak sa už rozhodni. Buď pôjdem takto, alebo ako 'bezdomovec'." Použila som jeho vlastné slová.

,,Ako kráľovná." Zasmial som sa. ,,Alebo v mojej reči bezdomovec." Usmial som sa doširoka.

"Pako." Udrela som ho a rýchlo si cez hlavu pretiahla šaty. Vyšla som von, kde som si viazala mašľu. Nedarilo sa mi. Bola som z neho na nervy. To sa odzrkadľovalo aj na mašli, ktorá sa mi nešla zaviazať. "Arght!" Pustila som pásy a kašľala na mašľu. Ruky som si zložila na hrudi a čakala na Dominica.

,,Potrebuješ pomoc?" Pobavene som na ňu pozrel.

"Nie!" Odvrkla som.

,,Tak fajn" Usmial som sa a Ako som prechádzal okolo nej cestou k vode drgol som do nej svojim ramenom.

Neudržala som sa a spadla. To mi spravil naschvál. Zamračila som sa naňho. Znova sa z neho stáva ten nepríjemný upír. Som zvedavá, čo mu zase sadlo na nos.

Rád som si ju doberal A ako spadla musel som sa zasmiať, ale ani som sa neotočil.

"Pako." Odfrkla som si. Pomaly sa postavila a pozrela na svoje ruky a kolená. Začali sa na nich tvoriť kvapôčky krvi. Zahryzla som si do pery. Začínalo to štípať. "Fakt pekne ďakujem." Zamrmlala som a ďalej hypnotizovala svoju krv na dlaniach a kolenách.

Zacítil som jej krv. Otočil som sa K nej.,,Si riadne krehká, vieš to?!" Pozrel som na ňu a išiel som pomaly k nej.

"Ak by si ma stále neprovokoval, moju krv by si necítil ani raz." Povedala som chladným hlasom. Túto hru predsa možu hrať dvaja.

,,Do pekla ty si neuvedomuješ, že ja sa nedokážem ovládať?!" Zakričal som na ňu a pristúpil k nej bližšie.

"Tak to sme dvaja." Povedala som a urýchlila postup zmrazenia mojej krvi.

V momente som sa objavil pred ňou.

Keď sa objavil predo mnou, ihneď som sa chytila za srdce. "Chceš aby som dostala infarkt?" Opýtala som sa ho.

,,To nie" Usmial som sa do strany a rýchlo som ju vyhodil na svoje ruky.,,Takže ty sa chceš schladiť, čo?" Spýtal som sa jej a už som upírskou rýchlosťou bežal cez les až k jazeru.

"Hej!" Zakričala som. "Pusť ma!" To je pako. Začala som sa smiať. On si neuvedomuje, že mi príde znova zle? Ach.. On je vážne pako.

Pomaly som spomaľoval, aby jej neprišlo zas zle. Postupne som zastavil pri jazere. ,,No? Tak sa schlaď!" Zasmial som sa.

Beautiful Creatures ✔️Where stories live. Discover now