•23.

515 42 1
                                    

S rukami pred sebou som sa pekelne sústredila. Vedela som, že to bude ťažké, preto som do toho dala všetko. Na strom oproti sebe som poslala prúd svojej mágie. Chvíľu sa nič nedialo, ale potom sastrom začal hýbať. Jeho kmeň sa začal rozširovať do tvaru kruhu. Bolo to naozaj vyčerpávajúce. Keď som bola spokojná s veľkosťou, spravila som menšie otvory na oká a dvere, ktoré budeme vedieť otvoriť a ztvoriť vďaka rastlinám. Vnútri som spravila niečo ako posteľ a nechala ju obrásť machom. Ako ďalšie, prišiel na rad stôl a stoličky. Naozaj som už nevládala. Preto som stiahla ruky a padla na kolená. Dýchalo sa mi veľmi ťažko.

Okamžite som k nej pribehol.,,Si v poriadku? Svoju prácu sú vykonala.. Ja.. Wow! Je to dokonalé!" Zasmial som sa.

Chcela som sa zasmiať s ním, no vyšlo z toho zakňučanie. Bolo to ťažšie, než som čakala.

,,Hej.. V pohode. Poď uložím ťa do postele. Vidím, že si vyčerpaná" Povedal som a podal som jej ruku.

Pozrela som sa na jeho ruku, no bola som príliš slabá. Podlomili sa mi ruky, na ktorých som sa držala.

Zohol som sa k nej a vyhodil som si ju s úsmevom na moje ruky. Išiel som do nášho nového domčeku a položil som ju na tú posteľ, čo tam vytvorila. Ešte periny chýbali. Ale však to je jedno.

Položil ma do mäkkého machu, ktorý ma po chvíli prikryla ako prerina. Bolo mi tam príjemne. "Neľahneš si ku mne?" Dostala som zo seba zahrýpnutým hlasom.

,,Ou.. Jasné" Usmial som sa a ľahol som si teda vedľa nej.

Hneď som si ľahla naňho a ruku si prehodila cez neho. Takto sa mi bude spať oveľa lepšie.

Usmial som sa a nechal ju nech si spraví pohodlie. Pre novú kamošku čokoľvek. Vnútri som sa usmial a bol som šťastný.

S pocitom, že som v bezpečí som zaspala.

Pokojne zaspala zatiaľ, čo ja som pre istotu striehol.

Ráno som sa zobudila svieža ako rybyčka. Na Dominicovi som doslova ležala. Keď som sa pomaly zdvihla a podoprela rukami, sedela som na ňom obkročmo a ruky som mala vedľa jeho hlavy. Spala som na jeho hrudi. Začervenala som sa. "Bré ráno." Povedala som spánkom poznačeným hlasom.

Otvoril som oči, pretože som nakoniec zaspal a zbadal som Amber sedieť na mne. ,,Dobré?" Ozval som sa prekvapene.

"Ja.. Uhm.. Prepáč. Už idem preč." Povedala som celá červená.

Rýchlo som nás pretočil, tak aby ona ležala podo mnou a ja som mal ruky po stranách jej hlavy. Usmial som sa doširoka. ,,Mne to nevadí" Usmial som sa.

Zalapala som po dychu. "Dominic." Zapišťala som. Ten blázon si neuvedomoval, kde má koleno.

,,Ups.. Sorry" Zasmial som sa a spravil som si na nej väčšie pohodlie. Nohy som m teda už normálne pri tých jej ako som na nej sedel skrčené.

Konečne som sa normálne nadýchla. Tlačil ma kolenom tak silno do boku brucha, až som myslela, že prestanem dýchať.

,,Na čo myslíš?" Spýtal som sa jej s úsmevom.

"Že môžem konečne dýchať." Zasmiala som sa.

Zasmial som sa a pri tom som odhalil svoje vysunuté tesáky. Dlho som nepil krv. Už začínam byť po nej hladný. Ale Amber už nechcem ublížiť.

Všimla som si jeho tesáky. Priam na mňa volali. Zdvihla som svoju ruku a prstom mu po jednom z tesákov prešla. Boli dokonalé. Užasnuto som na ne pozerala.

Zamračil som sa na ňu,,Čo to robíš?" Precedil som cez moje zuby ako po nich prechádzala jej prstom. Ona nieje normálna. Chcelo sa mi vybuchnúť do smiechu. Tak moc. Kto toto robí? Preboha ona fakt nieje normálna.

"Sú nádherné." Povedala som potichu a začervenala sa.

,,Uhm.. Ďakujem" Povedal som a chytil som jej ruku, ktorú som jej vrátil späť k telu.,,Kvôli ním som taký nebezpečný. Myslím, že by si to nemala brať takto. Tieto tesáky som zaboril do tvojho krku" Povedal som už smutnejšie, keď som si na to spomenul.

Usmiala som sa naozaj šitokým úsmevom. "Možno som blázon, ale.. Tieto nádherné tesáčiky boli v mojom krku?" Opýtala som sa s úžasom v hlase.

Vyvalil som na ňu oči. Jej šibe. Jej totálne šibe. Preskočilo jej. Ja som si myslel, že ja som tu ten, ktorého sa má ona báť, ale do pekla však ona desí mňa!

Zasnívane som na ne hľadela. Boli tak dokonalé. Zahryzla som si do pery. Nedávala som pozor a prehrýzla ju. Až tá ma prebrala z tranzu a odtrhla pohľad od jeho tesákov. Zapozerala som sa mu do očí.

Cítil som ako moje oči sčervenali. Pozeral som na ňu zo začiatku dosť zmätene.

Pozerala som naňho so strachom v očiach.

Beautiful Creatures ✔️Where stories live. Discover now