Nechápal som tomu, čo hovorila vnímal som len jej pach krvi, po ktorej som tak túžil. Silno som privrel oči.,,B-bež" Povedal som jej zaťato. Nejaká časť môjho svedomia prekonala aspoň na chvíľu tú časť, čo prahne po jej krvi.
Bol som prekvapená, ale na nič som nečakala a rýchlo okolo neho prebehla. No bola chyba, otočiť sa mu chrbtom.
Bežala, ale nemohol som inak. Musel som. Musel som ju zastaviť. V momente som sa ocitol za ňou a chytil som ju za ruku, aby mi už nikam nešla. Pritiahol som si ju k mojej hrudi. Moje tesáky spočinuly na jej pokožke na krku. Cítil som ako pulzuje jej žila. Chcel som ju. Potreboval som ju. Musím ju mať! Nechcel som to spraviť, ale na všetko čím som bol som zabudol. Niesom človek. Som upír a toto je to, čo robím. Tesákmi som sa jej predral pod kožu.
Keď si ma k sebe pritiahol, vedela som, že mi už nič nepomôže. Videla som, ako bojoval sám so sebou. No prehral a jeho tesáky sa mi bolestne predrali pod kožu. Vykríkla som. Cítiť, ako zo mňa vychádza život, ako mi životne dôležitá tekutina mizne z tela a vedomosť toho, že ma to zabije.. Bol to príšerný a bolestivý pocit. Bola som tak slabá.. Ledva som sa držala na nohách. Určite by so mnou spadlo, ak by ma pri tom Dominic nedržal. Zahryzla som si do pery, s úmyslom utíšiť sa. Z hrdla sa mi dral bolestný ston. Ja už nevládzem.. Pred očami sa mi objavovali čierne bodky. Cítila som, ako moja krv začala mrznúť. Ak neprestane, zabije aj seba. "Dominic.. Musíš.." Zhlboka som sa nadýchla a zakňučala, keď sa do mňa jeho tesáky predrali ešte hlbšie. Pil tak pomaly, užíval si to. "Musíš prestať.. Zabiješ sa. Dominic.." Snažila som sa ho od seba odstrčiť. Ale nešlo to. Len čo sa mi podlomili kolená a ja som spadla. No držal ma pevne. "Prosím, Dominic.." Zakňučala som. Bolelo to.
Snažil som sa ovládať sám seba. Ale boj so sebou som prehral. Nevedel som prestať. Zrazu som začal postupne cítiť ako mi jej krv v hrdle mrzne a postupne aj moja. Okamžite som jej vytiahol moje tesáky z krku a ona slabá spadla ja som sa začal dusiť. Bolelo to a to riadne. Stonal som a kričal. Ako som sedel na zemi. Ruky som sa silou mocou snažil do nej zaboriť. Kričal som ako to bolelo. Neviem ako to mám zastaviť.
Počula som ho. Počula som, ako ho to pomaly a bolestivo zabíja. Zatvorila som oči a nabrala všetky svoje sily. Pomaly som k nemu prešla a kľakla si pred neho. "Dominic.. Porosím, pozri sa na mňa.." Len veľmi ťažko sa mi podarilo, aby na mňa pozrel. Rukami som držala jeho tvár rovno pred tou mojou. Je len jedno riešenie. Keď mi zamrzne krv na perách, prejdem si po nej jazykom. Tak ju rozmrazím a znova už nezmrzne. Len dúfam, že mi mu podarí pomôcť. "Pomôžem ti." Šepla som a pobozkala ho. No nie len tak. Jazykom som mu prešla cez jeho pery, kde mal krv. Cítila som, ako sa pomaly roztápa. Zatvorila som oči a dúfala, že ma za to potom nezabije. Jazykom som mu vošla do úst a postup zopakovala. Moje sliny tú krv roztopia. Pomaly som sa od neho odtiahla a skúmavo sa naňho pozrela. Tá rozmrazená časť, rozmrazí zvyšok krvi.
Nevedel som čo sa deje a ani ako to robí, ale začalo mi byť lepšie. Postupne som predýchaval, čo sa stalo a pozrel som na ňu už, keď mi bolo dobre. ,,J-ja" Nemal som slov. Skoro som ju zabil a ona ma zachránila. Je toho toľko, čo sa chcem opýtať, ale nemôžem, pretože som jej ublížil. Chcem sa spýtať ako a prečo sa to všetko stalo, no zároveň som sa chcel ospravedlniť. Nevedel som, čím začať.
Ten jeho zmäten výraz bol komický. Zasmiala som sa. "Mysím, že po tomto, do školy nepôjdem. Budem potrebovať veľa vody a oheň. Oh.. Je vážne na nič, že v tomto meste nie je sopka. Láva je aj tak vždy najlepšia." Zamyslene som pozerala von oknom. Chcela som zahovoriť fakt, že som ho pobozkala.
,,Prepáč mi to" Vyletelo zo mňa ako prvé. Sklonil som hlavu a pozeral som do zeme. Ublížil som jej. To som nechcel.
Prekvapene som sa naňho pozrela. "Oh.." nevedela som, čo mám robiť. "Aj ty mne. Veď som ťa takmer zabila. Takže prepáč. Priatelia?" Podala som mu ruku a zahryzla si do pery. No dávala som si pozor. Skúmavo som naňho pozerala a držala pred ním natiahnutú ruku.
YOU ARE READING
Beautiful Creatures ✔️
FantasyDominic - Drzý problémový upír, ktorý tento rok končí strednú školu, ktorá je už na konci roka. Amber - Tichá, šedá myška, ktorá potlačuje svoje schopnosti ovládať živly. Snaží sa zapadnúť do novej školy a vyrovnať sa s jej rodičmi.