Nadšene som vstal. A okamžite som podišiel z okolo stola k nej jej stoličku som si otočil k sebe a usmial som sa na ňu. Pomaly som sa k nej naklonil a konečne sa naše pery spojili. Začal som ju jemne bozkávať a užíval som si to. Amber tiež spolupracovala.
Musela som sa usmiať do bozku. On miloval mňa a ja jeho. Bozky som mu s radosťou oplácala a vplietla mu ruky do jeho čiernych vlasov.
Pomaly som si otočil moje ruky okolo jej bokov a hladil som ju po chrbte.
Už nikdy som nechcela byť bez neho. Bez jeho pier. Obtočila som si nohy okolo jeho bokov a nechala sa viesť ohňom. Bozky som zmenila na dravšie, vášnivejšie a prehlbila som ich.
Zdvihol som ju za zadok z miesta a priniesol som nás do spálne. Hodil som ju na posteľ. ,,Tak? Do tretice všetko dobré?" Zasmial som sa.
Očervenela som. "Do tretice všetko dobré." Povedala som a stiahla si ho k sebe.
Začal som ju vášnivo bozkávať. A už som mal pomaly pocit, že sme zlepený. Nevedel som sa od nej odtrhnúť, ale teraz som si konečne istý, že mi v tom nezabráni. Zaklonil som jej hlavu a začal ju bozkávať na krku. Jej vzdychy splývali s tichom na okolo a občas aj s mojimi. Jemne som jej stisol kožu medzi zubami a presmeroval som sa späť k jej perám.
Myslela som, že vybuchnem. Bola som tak pohltená tým co robil. Jeho pery sa znova ocitli na tých mojich a ja som nabrala odvahu a dala mu ruky pod tričko. Dlaňami som cestovala po jeho vypracovanom bruchu a vyhŕňala mu tričko......
Ako sa rozhodla vyhrnúť mi tričko ja som sa popri tom rozhodol vyhrnúť to jej. Odhodili sme ich na zem a objali sme sa telami zatiaľ, čo sme sa zas bozkávali.
Ráno som sa zobudila nahá na nahom Dominicovi. Ihneď ma poliala červeň. A pri včerajšej noci, som sa musela červenať až na zadku. S chichotom som si schovala hlavu do Dominivovej hrudi.
Svoju ruku som mal položenú na jej chrbte. ,,Dobré ráno" Usmial som sa.
"Bre ráno." Usmievala som sa ako slniečko. "Naozaj sa včerajsmšia noc stala?" A teraz som nenarážala iba na spálňu. Narážala som na naše vyznanie lásky.
,,Všetko, čo si pamätáš." Žmurkol som na ňu.
Zahryzla som ai do pery. Naklonila som sa k nemu a pobozkala ho. "Milujem ťa." Zašepkala som oproti jeho perám.
,,Kto by ma nemiloval?" Zasmial som sa. ,,Aj ja ťa milujem." Dodal som skôr než by sa urazila. Už sa normálne bojím, že čokoľvek čo poviem mi ju vezme. Nechcem o ňu prísť.
Zasmiala som sa. "Pako."
,,Myslím, že by sme sa mali obliecť a spraviť si niečo jesť. V mojom prípade nájsť si niečo." Zasmial som sa.
"Uhm.. Nechcem ostať sama. Bojím sa bez teba.." Priznala som so sklonenou hlavou.
,,To sa chceš prísť pozerať ako z niekoho vysávam život?" Vyvalil som na ňu oči.
"Ehm... To nie, ale.." Zhlboka som sa nadýchla. "Mohol by si sa napiť zo mňa." Povedala som rýchlo.
Vyvalil som na ňu oči. Okamžite som vstal a začal sa obliekať. ,,To.. To nemôžem" Povedal som v rýchlosti a hodil som jej oblečenie. ,,Obleč sa. Ja ti zatiaľ spravím raňajky" Usmial som sa na ňu a usmial. ,,Súhlasíš?" Pozrel som na ňu.
"Ja.. Uhm.." Cítila som sa hrozne. Ponúkla som mu svoju krv a on to takto odmieta. Vyhýbala som sa očnému kontaktu a aj s prikrývkou okolo tela a vecami v ruke, som vošla do kúpelne.
,,Potom sa o tom môžeme porozprávať" Povedal som predtým než zatvorila dvere. To nemyslí vážne, že sa zas urazila? Ja sa ju snažím len chrániť.
Cítila som sa tak trápne. Nedokažem sa mu ukázať na oči. Ach Bože! Ešte sa o tom chce porozprávať. Ja to nezvládnem. Pomaly som sa obliekla a vyšla z kúpeľne. Našťastie tu už nebol. Odložila som prikývku a išla za ním do kuchyne. Celý čas som bola ticho a vyhýbala sa jeho očiam. Naozaj som sa hanbila.
,,Rozmýšľal som o tvojej ponuke" Ozval som sa, keď dojedla a odložila po sebe tanier.
YOU ARE READING
Beautiful Creatures ✔️
FantasyDominic - Drzý problémový upír, ktorý tento rok končí strednú školu, ktorá je už na konci roka. Amber - Tichá, šedá myška, ktorá potlačuje svoje schopnosti ovládať živly. Snaží sa zapadnúť do novej školy a vyrovnať sa s jej rodičmi.