Na našom prvom rande bolo úžasne a neskončilo to ani, keď sme sa vrátili domov. Na ďalšie ráno sme sa zobudili vedľa seba.
"Bré ráno." Pzdravila som ho s úsmevom.
"Dobré." Usmial som sa.
Zasmiala som sa.
,,Čo plánuješ dnes?" Spýtal som sa.
"Stráviť deň s tebou v posteli." Uškrnula som sa.
,,Nič lepšie ti nenapadá?" Zasmial som sa.
"Tak fajn.. Poviem si niekomu inému." Povedala som a vstala z postele.
,,Áno a komu?" Zdvihol som obočie.
"K hocikomu, len nie tebe.." vošla som do kúpeľne, kde som sa umyla a obliekla. Narokom som si obliekla priliehavé jeansy a croptop. Takto som okolo neho prešla a odišla na chodbu.
V momente som sa objavil pri nej. ,,Takže ideš za ľahkú devu?" Zasmial som sa.
Zamračila som sa. "Idiot!" Tresla som dverami a odišla preč. Vybrala som sa smerom, kde býva otec. Do teraz som žartovala a on ma.. Arght! Idiot! Do teraz som mu tak nezanadávala, ale týmto ma vytočil. A to teda riadne. Moje líca horeli hnevom.
Okamžite som sa vybral za ňou. Objavil som sa pri nej. ,,Ale no tak Amber.. Musíš brat všetko tak vážne?" Zasmial som sa.
"Myslím, že si si už za ten čas mohol zvyknúť. A teraz mi daj pokoj." Odvrkla som a obišla som ho.
,,Inak čo?" Zasmial som sa a znova som sa objavil pred ňou.
Ignorovala som ho a znova ho obišla.
Znova som sa pred ňou objavil. ,,Aspoň mi povedz kam chceš ísť."
Ďalší ignor. Nebudem sa s ním rozprávať. Jednoducho som pokračovala v ceste.
Znova som sa objavil pred ňou a pritlačil som ju k najbližšej stene. ,,No? Už mi chceš odpovedať?" Usmial som sa do jednej strany.
Vzduchbom som ho odtlačila preč a pokračovala v ceste.
Už ma vytáčala do extrému. Znova som urobil to isté a zasyčal som na ňu tesákmi.
Prekrútila som nad ním oči a odhodila ho o pár metrov ďalej. Takýmto tempom, to bude trvať večne, preto som niečo skúsila. Sústredila na vzduch okolo mňa a myslela na to, ako sa moje nohy odlepia od zeme. Vyšlo to.. Uškrnula som sa na Dominica a vyletela preč.
Urobil som to isté, čo ona a letel som za ňou. ,,Zabudla si, že to viem aj ja?" Uškrnul som sa na ňu. ,,Chceš preteky?" Zasmial som sa.
Nadšene som sa naňho otočila a horlivo prikývla. Dala som do toho všetko, čo som vedela. Oproti Dominicovi som bola vo veľkej výhode.
Letel som tak rýchlo ako ona.,,Hm.. Takže ty chceš súboj?.. Tak sa schlaď!" Zasmial som sa a privolal som dážď zatiaľ čo som sa sotva držal vo vzduchu a začalo pršať len na miestach kde bola ona. Spravil som jej osobný mráčik.
Zasmiala som sa.. Dážď ma dokonalo obchádzal. Preto som mu ako odplatu rovnako privolala dážď, lenže jeho aj zasiahol..
,,Hm.. Keď som mokrý som viac sexy." Zasmial som sa. ,,Chceš objatie?" Letel som za ňou a ona sa mi snažila ujsť.
To nie.. Nestihla som uletieť. Celý morký ma objal. Už som to nevydržala a vybuhla som do smirchu. "Ty si vážne pako." Povedala som a ďalej sa smiala. Spoloče sme pristáli na otcovej záhrade.
,,A tebe už budem hovoriť Dažďoška a nie Mrazoška." Zasmial sa.
"Tak to nie! Dominic!" Zaskučala som. To je od neho naozaj hnusné. Mrazoška, fajn. Ale Dažďoška? Za to bude spať na gauči.
,,Tak fajn.. Chceš niečo ako Veťáčka? V súvislosti s vetrom?" Zasmial som sa.
"To znie ako Feťáčka." Odvrkla som mu a išla k dverám. Chcela som zaklopať.
,,Fajn tak zostaneme pri Mrazoške" Zasmial som sa a došiel som za ňou.
Zaklopala som a čakala, kedy otvorí. Boli sme dohodnutý.
,,Amber?" Oslovil som ju a šokovane som pozrel za seba. Za mnou stáli nejaký muži v diaľke.
Otec otvoril dvere. "Rýchlo dnu." Potiahol nás dovnútra a zamkol za nami.
,,Kto sú?" Okamžite som sa ho spýtal.
"Muži Eugenovho brata. Ja som už volal svojim ľuďom.. Čo chvíľa by tu mali byť." Odpovedal a vzal nás do obývačky.
,,Kto sú to tí tvoji ľudia?" Zdvihol som obočie.
"Poznám sa s jednou upírkou Izoldou, tá by mala prísť a tiež má nejaké schopnosti. Potom už len mágovia.. Moji priatelia a brat.. Tvoj strýko Amber.." Usmial sa na mňa.
,,Izoldou?" Spýtal sa som sa šokovane.
YOU ARE READING
Beautiful Creatures ✔️
FantasyDominic - Drzý problémový upír, ktorý tento rok končí strednú školu, ktorá je už na konci roka. Amber - Tichá, šedá myška, ktorá potlačuje svoje schopnosti ovládať živly. Snaží sa zapadnúť do novej školy a vyrovnať sa s jej rodičmi.