Και φτάσαμε σε μένα....εγώ είμαι η Αναστασία. Είμαι η μικρότερη της παρέας και αν και με πειράζουν για αυτό δεν με νοιάζει καθόλου, όταν θα έχετε γίνει όλες 40 εγώ θα είμαι για λίγους ακόμα μήνες 39 τους λέω.
Τελοσπάντων δεν βαριέσαι? Εγώ λοιπόν σαν ο δεύτερος παρθένος της παρέας είμαι αρκετά οργανωτική, και το εννοώ, μην δω το σπίτι αχταρμά , θέλω τα πράγματα μου σε μία σειρά.
Επίσης σαν χαρακτήρας μπορώ να γίνω απίστευτα γλυκιά αλλά μπορεί να συμβεί και το ακριβώς αντίθετο. Θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής με όλους και πολλές φορές αυτό τους πληγώνει, η αλήθεια πληγώνει που λένε? Αυτό!
Μου αρέσει η μουσική, να διαβάζω βιβλία και να ψωνίζω! Αλήθεια είναι ψύχωση, οι φίλες μου έχουν αρχίσει να ανησυχούν για μένα. Λοιπόν, εγώ σπουδάζω στα Γιάννενα Φαρμακευτική. Ήταν δύσκολο πολύ να έρθω και να αποχωριστώ την οικογένεια μου και τις κολλητές μου αλλά τι να κάνουμε...πρέπει να σπουδάσουμε...
Κάθε αρχή και δύσκολη, μετά βέβαια γνώρισα 4-5 άτομα από την σχολή μου και κάπως τα πράγματα μπήκαν σε μία σειρά. Οι κολλητές μου όσο μπορούσαν με επισκέπτονταν.
Για να μην τα πολυλογώ, αρκετά για εμένα, ας μιλήσουμε για τον Μάνο, τον παίδαρο γείτονα μου....θυμάμαι την μέρα που τον πρωτοείδα....
Ήταν μεσημέρι και μόλις είχα γυρίσει από την σχολή μου. Μπήκα σπίτι και άνοιξα το ψυγείο, είχε μόνο ένα γάλα και κάτι γιαούρτια, πότε τα πήρα? Ούτε θυμάμαι. Έκλεισα το ψυγείο και ξεφύσησα. Άντε πάλι έξω. Πάμε Αναστασία μην γκρινιάζεις, χρειάζεσαι πράγματα.
Μόλις βγήκα από την πολυκατοικία, είδα ένα φορτηγό μεταφορών. Καινούργιοι γείτονες? Ενδιαφέρον...να είναι άραγε φοιτητές? Μες την μέση του έτους να μου πεις ποιος φοιτητής να έρθει...το μόνο που εύχομαι είναι να μην είναι σαν την κυρία Θοδώρα από πάνω που μόνο τι χρώμα βρακί φοράω δεν ξέρει.
Αφού σήκωσα σχεδόν όλο το σούπερ μάρκετ, ξεκίνησα για το σπίτι. Τι πήγα πήρα πάλι? Τα απολύτως απαραίτητα λογικά, αφού άδειο ήταν το σπίτι. Είχα φτάσει στην εξώπορτα της πολυκατοικίας, η οποία ήταν ανοιχτή, και από μέσα είδα έναν δίμετρο παίδαρο να είναι πλάτη και να σηκώνει μία κούτα. Πλησίασα, και περίμενα λίγο πίσω του. Οι πόρτες του ασανσέρ άνοιξαν και αυτός μπήκες, εγώ σαν ουρά τον ακολούθησα και μπήκα μαζί του.
Και από μπροστά το ίδιο παίδαρος, πρέπει να ήταν λίγο μεγαλύτερος μου, κάτω των 30 όμως φαίνεται. Σίγουρα όχι φοιτητής.
YOU ARE READING
Διάλεξε....ταίρι
Teen FictionΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)