124 - "Μμμ κάτι τρελό? (Μαρία και Ελίζα)"

604 35 11
                                    

   Δεν το πιστεύω αυτό που γίνεται μπροστά μου αλήθεια. Δεν φτάνει που πάει με την φίλη μου και μου την πέφτει πίσω από την πλάτη της. Τώρα προσφέρει και ναρκωτικά στην κοπέλα μου....η οποία κοπέλα μου προσπαθεί να ξεκόψει.

"άμα κάνεις εγώ σηκώνομαι και φεύγω τώρα" είπα μες τα νεύρα και η Ελίζα με κοίταξε με βλέμμα θλιμμένο.

   Ο Άλεξ από την άλλη προσπαθούσε να κρύψει το χαμόγελο του. Πόσο ηλίθιος παίζει να είναι? Γιατί τέτοιο μίσος?

"χαλάρωσε Μαρία, δεν θα σκοτώσουμε και κανένα" είπε με υφάκι και συνέχισε να κρατιέται μην γελάσει.

"Ελίζα" είπα και την κοίταξα περιμένοντας μία απάντηση.

"δεν χρειάζεται να χαλάσει η βραδιά μας για αυτό, θα παραμείνω στο ποτό και το τσιγάρο μου..." είπε και έβγαλε ένα από το πακέτο της κάπως ταραγμένη.

"όπως νομίζεις..." απάντησε ο Άλεξ χαλαρός και μου ήρθε να του πετάξω το μπουκάλι με την μπύρα στο κεφάλι.

   Η Στέλλα είδα που φάνηκε λίγο ξενερωμένη και απομακρύνθηκε από τον Άλεξ. Τύλιξε τα χέρια της γύρω από τον εαυτό της και σφίχτηκε λίγο, τρίβοντας τους ώμους της.

"κρυώνεις μωρό μου?" την ρώτησε και εγώ έκλεισα το στόμα μου για να μην πετάξω καμία κακία.

"εεε λίγο, έβγαλε ψύχρα, μήπως να γυρνούσαμε σπίτι?"

"πριν λίγο ήρθαμε ρε Στέλλα" της είπε η αδερφή της.

"εντάξει εγώ σε λίγο θα γυρίσω πάντως..."

"έλα εδώ" της είπε ναζιάρικα και την πήρε στην αγκαλιά του, όχι που δεν θα την κατάφερνε.

   Η Στέλλα κατευθείαν χαμογέλασε και του έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο. Πως τα καταφέρνει και τις γοητεύει όλες δεν μπορώ να καταλάβω.

   Η ώρα πάλι καλά μετά από αυτήν την διακοπή, άρχισε να περνάει ευχάριστα. Γελούσα συνέχεια με τις ιστορίες των παιδιών. Ίσως έφταιγε το ποτό αλλά ήταν λες περνούσα όντως καλά...λες και όσα έχει κάνει ο Άλεξ και όσα μου έχει πει έχουν διαγραφεί...δεν είναι καλό αυτό!

"εσύ Μαράκι? Ποιο είναι το πιο τρελό πράγμα που έχεις κάνει?" με ρώτησε ο Άλεξ και συνοφρυώθηκα.

   Μμμμ το πιο τρελό πράγμα που έχω κάνει....ανάθεμα και αν έχω κάνει τρελά πράγματα στην ζωή μου. Το ξέρω, ακούγεται άσχημο αλλά δεν νομίζω οτι στην ζωή μου έχω κάνει κάτι που θα μπορούσε να θεωρηθεί τρελό.

Διάλεξε....ταίριNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ