71 - "Μην φεύγεις (Μαρία και Ελίζα)"

758 22 1
                                    

ΟΚ! Πρέπει απλά να βρω πως θα τα βολέψω για να δω και τους δύο ε? Έστειλα μήνυμα στον Άλεξ οτι θα του στείλω για την ώρα.

Γύρισα πίσω στο σπίτι των κοριτσιών για να αράξουμε με την Στέλλα μέχρι να έρθει η Ελίζα.

Έχει αργήσει πάρα πολύ. Που είναι; πρέπει να φύγω γαμωτο...

"μήπως να την πάρουμε τηλέφωνο;" ρώτησα την Στέλλα.

"την πήρα δεν το σηκώνει...οπου να ναι πιστεύω θα έρθει"

Αναστέναξα και γύρισα το βλέμμα μου ξανά στην τηλεόραση.

Είχε αργήσει πάρα πολύ και ο Αλεξ με ρωτούσε ποτέ θα βρεθούμε. Τι να του πω και αυτού; Ότι περιμένω να έρθει η κοπέλα που γουστάρ-εννοω γούσταρα, για να μιλήσουμε;

Σήκωσα το τηλέφωνο μου για να την πάρω αλλά η πόρτα άνοιξε με το που ακούμπησα το κινητό.

"που είσαι τόση ώρα;" την ρώτησα αγανακτισμενη.

"με περιμένατε;" ρώτησε και μου ήρθε να σηκωθώ να φύγω και να μην ξανά νοιαστώ για αυτήν ποτέ!

"καλά δεν είπαμε ότι θα μιλήσουμε σήμερα το βράδυ; Η ώρα είναι 1 να πούμε.." είπα και της έδειξα με το χέρι μου το ρολόι στον τοίχο.

"δηλαδή βράδυ" απάντησε και με έκανε ακόμα πιο τούρμπο.

"Ελίζα κάτσε" είπε η Στέλλα με σοβαρό ύφος.

"δεν έφυγα από το σπίτι για να αποκτήσω άλλους γονείς κορίτσια" μας απάντησε και γέλασε.

"δεν είναι αστείο Ελίζα. Έχεις μπλέξει σοβαρά, τι θα γίνει την επόμενη φορά που θα σε βρουν; Θα σου σπάσουν τα κόκαλα; " μόνο στην ιδέα ανατρίχιασα.

"πολύ πιθανό" απάντησε χαλαροτατη...

"Ελίζα πρέπει να καλέσουμε την αστυνομία, πρέπει να πούμε τι έγινε, ότι σε κυνη-" έλεγε η Στέλλα αλλά την διέκοψε.

"λοιπόν τα πράγματα είναι απλά...αμα πάω στην αστυνομία θα με βάλουν μέσα, άμα συνεχίσω να κάνω δουλειές με αυτούς θα είμαι κομπλέ και άμα πάω να ξεκοψω όπως προσπάθησα τότε σκούρα τα πράγματα" καλά πως μπορεί να είναι τόσο αναίσθητη;

"και άρα κατέληξες στο συμπέρασμα...; " φαινόταν σαν να είχε πάρει κάποια απόφαση και ήθελα να μας την ανακοινώσει.

"άρα θα συνεχίσω αυτό που κάνω και ότι γίνει.. " είπε και μας προσπέρασε για να πάει στο δωμάτιο της.

Κοίταξα την Στέλλα που ούτε η ίδια φαινόταν να ξέρει τι να κάνει και πήρα το θάρρος να μπουκάρω στο δωμάτιο της.

Διάλεξε....ταίριWhere stories live. Discover now