Είναι πρωί....δηλαδή αργοπορημένο πρωί...12 για την ακρίβεια. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα να πλύνω λίγο το πρόσωπο μου. Μετά τα χθεσινά δεν έχω και πολύ όρεξη είναι η αλήθεια.
Με είχε αναστατώσει πάρα πολύ. Τι ήταν όλο αυτό περί σεξ έτσι στα ξαφνικά...ναι οκ με είχε φιλήσει θα μου πεις αλλά δεν είχαμε συζητήσει κάτι περαιτέρω...
Και σαν δεν φτάνει το όλο θέμα με τον Άρη, έχω και την Έυα που με μισεί...τουλάχιστον τα βρήκα με τον Παύλο και από τι είδα χθες...και αυτός πρέπει να τα βρήκε με την καλή μου φίλη.
Δεν πρόλαβα καλά καλά να βάλω καφέ στην κούπα μου και το κινητό μου άρχισε να χτυπάει. Το πήρα στα χέρια μου και είδα οτι με καλεί ο Παύλος...στον ύπνο του με έβλεπε αυτό το παιδί?
"για να με παίρνεις τόσο νωρίς κάτι θα έγινε" είπα με το που πάτησα αποδοχή κλήσης.
"ήθελα να δω αν έφτασες καλά απλά"
"έχουν περάσει κάπου στις 10 ώρες οπότε.....λίγο αργά το θυμήθηκες"
"κάλιο αργά παρά ποτέ δεν λένε?"
"καλά....τώρα θα μου πεις τι θέλεις?"
"ήθελα να σου πω ευχαριστώ...συνεχίζω να μην σε συγχωρώ 100% αλλά φαίνεται οτι όντως μετάνιωσες..."
"εντάξει...δεν χρειάζεται να μου λες ευχαριστώ, το όφειλα όπως και να έχει"
"επίσης ο πρώην γκόμενος σου και νυν φίλος μου προς το παρών να ξες οτι τα έχει παίξει"
Άφησα την κούπα με τον καφέ στον πάγκο και ίσιωσα το σώμα μου.
"δηλαδή?"
"δηλαδή χθες μου πετούσε κάτι χαζομάρες πάνω στο μεθύσι του οτι να ναι...να μην σου μιλάω, και τι δουλειά έχω να πιάνω φιλίες...και να κάνω πίσω γιατί είσαι δικιά του, κάτι μαλακίες"
Α καλά....όντως ζήλευε....δεν πάμε καλά. Μόνο αυτό ακόμα δεν έχω ζήσει. Ο Άρης να ζηλεύει τον κολλητό του.
"και ξες ε? Τα έλεγε μπροστά στην Έυα γιατί τόσο ηλίθιος είναι" συνέχισε τονίζοντας το 'τόσο'.
"αυτό μου έλειπε τώρα...."
"πραγματικά...οπότε σε πήρα να σε ενημερώσω οτι παίζει η Έυα να νομίζει οτι μου την πέφτεις και κάτι συμβαίνει μεταξύ μας, φάνηκε τσιτωμένη μετά από όλο αυτό και δεν μου πολυμιλούσε"
"με δουλεύεις τώρα έτσι? Θα τον σκοτώσω!"
"ναι...και τώρα κοιμάται σαν βόδι στον καναπέ μου και περιμένω να ξυπνήσει για να τα ακούσει"
ESTÁS LEYENDO
Διάλεξε....ταίρι
Novela JuvenilΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)