Σήμερα ήταν Παρασκευή. Αφού τελειώσαμε με το πρωινό εργαστήριο της σχολής, είπαμε με τα κορίτσια να πάμε μία βόλτα στην αγορά.
Οι βιτρίνες ήταν εθιστικές...είχα δει άπειρα πράγματα που μου άρεσαν, αλλά έπρεπε να συγκρατηθώ. Το είχα παρακάνει με τις αγορές...κάθε βδομάδα και ψώνιζα κάτι.
"Βάσω δες αυτό το τοπάκι! Θα σου πάει τέλεια!" μου φώναξε η Ελένη.
Γύρισα να κοιτάξω, ήταν μία χρυσή τύπου παγιέτα μπλούζα. Πολύ αποκαλυπτική...γενικά δεν είμαι και τόσο άνετη με τα σέξι ρούχα. Νιώθω ότι δεν μου πάνε τα περισσότερα.
"Ελένη θα είμαι σαν τσόλι με αυτό..." της απάντησα και αυτή με τράβηξε μέσα στο μαγαζί για να το δοκιμάσω.
"απλά δοκίμασε το....με αυτό" μου είπε και μου έτεινε μία δερματίνη φούστα μίνι.
Δεν θα με άφηνε να φύγω χωρίς να το δοκιμάσω οπότε μπήκα στα δοκιμαστήρια.
Μόλις βγήκα η Ελένη και η Μαρία που γυρνοβολούσε πριν, με κοιτούσαν από πάνω μέχρι κάτω με ένα μεγάλο χαμόγελο.
"αυτό θα βάλεις σήμερα στο πάρτι , τελείωσε!" σχεδόν ούρλιαξε ενθουσιασμένη η Ελένη.
"κορίτσια δεν νιώθω άνετα...δεν μου πάει" τους είπα και αυτές άρχισαν να γκρινιάζουν.
"κάνε και λίγο το αγόρι σου να ζηλέψει βρε κορίτσι μου, όλη την ώρα σκεπασμένη είσαι" είπε η Μαρία.
"γιατί να τον κάνω να ζηλέψει....Μαρία δεν είμαι σαν εσένα, εγώ θέλω την ηρεμία μου" της είπα και αυτή με κοίταξε έτοιμη να μου κάνει κήρυγμα.
"πρέπει να τον κάνεις και λίγο να φοβάται" άρχισε εκεί να με δασκαλεύει "να μην νομίζει ο Μαρκούλης, ότι δεν σε κοιτάνε άλλοι..."
Εγώ σήκωσα το βλέμμα μου πάνω και είπα να μην δώσω συνέχεια...μωρέ μήπως έχουν δίκιο?
Η Χρύσα ήρθε σχεδόν τρέχοντας να μας βρει.
"που είστε και σας ψάχνω?" ρώτησε και μετά με κοίταξε "λίγο τσουλέ δεν είναι για σένα?" με ρώτησε και εγώ συμφώνησα.
"δεν είναι τσουλέ, σιγά, εγώ έχω και χειρότερα. Τέλος, βγάλε το να το πάμε στο ταμείο." με μάλωσε η Μαρία.
Δεν έχω κάτι να χάσω...ο Μάρκος...σιγά μην ζηλέψει. Γενικά δεν είναι και τόσο ζηλιάρης σαν τύπος. Είναι αρκετά χαλαρός. Βέβαια δεν δίνω και κάποιο δικαίωμα. Ίσως πρέπει να το αλλάξω λίγο αυτό τώρα που το σκέφτομαι....ίσως τα κορίτσια έχουν δίκιο.
ESTÁS LEYENDO
Διάλεξε....ταίρι
Novela JuvenilΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)