Μετά την περιπετειούλα μας στο αμάξι, γυρίσαμε στο σπίτι...για κάποιο λόγο δεν με έπιανε ο ύπνος..ήμουν τόσο χαρούμενη για αυτόν. Θα ακολουθούσε κάτι που του αρέσει πραγματικά αλλά αυτό σημαίνει οτι θα έφευγε...οτι θα έβρισκε κάποια άλλη...άλλη θα τον φιλούσε, άλλη θα τον άγγιζε...και εγώ εδώ στην Ελλάδα μόνη μου....σίγουρα θα βρεθεί καμιά Γαλλίδα να τον τυλίξει γκρρρρ γιατί τα σκέφτομαι όλα αυτά τώρα? Θα γινόταν κάποτε έτσι και αλλιώς....αυτός θα φύγει και εγώ θα μείνω εδώ....θα ξεκινήσω πάλι από το μηδέν...τζάμπα τόσα χρόνια σχέσης...
"Αλεξία...? Τι ώρα είναι?" ρώτησε ο Αχιλλέας αγουροξυπνημένος..
"εεεε..." έκανα και κοίταξα το ρολόι "5..."
"και τι κάνεις ξύπνια?"
"απλά δεν με πιάνει ο ύπνος..." είπα και ο Αχιλλέας με πλησίασε και μου έδωσε ένα φιλάκι στο μάγουλο.
"μην το σκέφτεσαι τώρα..."
"να σκέφτομαι τι?"
"Αλεξία δεν μπορείς να με ξεγελάσεις, θέλεις να το παίξεις χαλαρή αλλά ξέρω οτι σε απασχολεί όσο απασχολεί και εμένα...απλά άστο τώρα...όταν είναι να έρθει θα έρθει...ναι μωρό μου?"
Δεν είπα τίποτα απλά έγνεψα...ο Αχιλλέας με πήρε αγκαλιά, η πλάτη μου ακουμπούσε στο στέρνο του....τον άκουσα να μου ψιθυρίζει...
"όλα θα πάνε καλά..."
~
Την επόμενη μέρα ξύπνησα από τον ήχο του ντουζ. Μετά από κανα 5λεπτο το οποίο χουζούρευα βγήκε ο Αχιλλέας από το μπάνιο, με μία πετσέτα μόνο για να καλυφθεί...
"Αλεξία σήκω..." είπε αλλά δεν απάντησα "Αλεξία το ξέρω οτι είσαι ξύπνια....σήκω θα αργήσεις..."
Συνέχιζα να μην μιλάω....μπλοφάρει σιγά μην κατάλαβε οτι ξύπνησα, αφου κιχ δεν έβγαλα...αισθάνθηκα να βουλιάζει το κρεβάτι...μικρά υγρά φιλιά άρχισαν να εξερευνάν τον λαιμό μου...και με έκαναν να χαμογελάσω...
"το ήξερα οτι δεν κοιμάσαι" άρχισε να με γαργαλάει και εγώ να γελάω...
"Αχιλλέαααααα σταμάτα σταμάτα σε παρακαλώ! ΟΚ ξύπνησα! ΞΥΠΝΗΣΑ ΣΤΑΜΑΤΑ!" μου έδωσε ένα ρουφηχτό φιλί και σηκώθηκε.
"θα αργήσεις στην δουλειά..."
"εσύ τι θα κάνεις?"
"εεε...εγώ έχω κάποιες δουλειές" μάλιστα....για την Γαλλία...
"θα αργήσεις?"
"όχι, θα περάσω να σε πάρω μόλις σχολάσεις, οκ?"
BẠN ĐANG ĐỌC
Διάλεξε....ταίρι
Teen FictionΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)