Αυτό δεν είναι καθόλου καλό. Πως το εξηγείς αυτό τώρα? Πως τα έκανα έτσι? Μαζεύτηκα όπως όπως και σηκώθηκα από το κρεβάτι...
"Στέλλα εσύ δεν είπες οτι θα γυρίσεις το απόγευμα?" ρώτησε η Ελίζα αλλά ήταν σαν να μην την άκουσε.
"Μαρία τι συμβαίνει?" δεν έχει πάρει τα μάτια της από πάνω μου....είναι εμφανές το πόσο απογοητευμένη είναι.
"εμείς...εμείς Στέλλα βασικά-" πήγα να κάνω μία προσπάθεια να εξηγήσω αλλά η Ελίζα με διέκοψε...
"ΕΜΕΙΣ,δεν είμαστε υποχρεωμένες να σου εξηγήσουμε κάτι..."
"δεν μιλάω σε εσένα, στην κολλητή μου μιλάω!"
"Στέλλα συγνώμη-"
"φίδι..." είπε και έφυγε, αουτς οκ αυτό πόνεσε. Ναι ξέρω είμαι σκατά φίλη που δεν στο είπα αλλά όχι και φίδι...
Κοιτούσα κάτω να βρω τα ρούχα μου και ξαφνικά αισθάνομαι κάποιον να με ακουμπάει.
"θα της περάσει" είπε και έβαλε το χέρι της στον ώμο μου αλλά το τίναξα.
"οχι δεν θα της περάσει! Ήμουν σκάρτη φίλη...έχω σχέση με την αδερφή της και αυτή δεν είχε ιδέα"
"σχέση?" είπε και φαινόταν να το διασκεδάζει. Έβγαλα έναν ήχο μεταξύ αααα και γκρρρρρρ και έφυγα από το δωμάτιο. Άκουσα την Ελίζα από πίσω μου.. "έλα ρε Μαρία πλάκα κάνω, μην θυμώνεις!"
Άρχισα να ντύνομαι μπροστά της και την αισθανόμουν να με κοιτάει προσεχτικά. Άρχισε να με πλησιάζει αργά....
"μου θύμωσες?"
"όχι! Δηλαδή,...απλά όλα είναι μπερδεμένα και το μόνο που θέλω είναι να βρω την Στέλλα και να της ζητήσω συγνώμη" είπα και ξεφύσηξα.
Η Ελίζα έκανε ένα βήμα πίσω και με κοίταξε λες και είμαι τρελή.
"συγνώμη? Συγνώμη για τι πράγμα? Επειδή γουστάρουμε η μία την άλλη? Εκτός και άμα εγώ έχω βγάλει λάθος συμπεράσματα"
"όχι Ελίζα, συγνώμη επειδή δεν της είπα τίποτα"
"πρέπει να της δίνεις αναφορά για οτι κάνεις? Ξεκόλλα Μαρία, νομίζεις οτι η Στέλλα σου λέει τα πάντα?"
"μπορεί να μην μου λέει τα πάντα αλλά είμαι σίγουρη οτι άμα παιζόταν κάτι με την αδερφή μου θα ερχόταν να μου το πει και δεν θα κρυβόταν"
"αυτό τώρα τι ήταν σπόντα? Δεν γουστάρω ρε Μαρία να ξέρει η αδερφή μου, και εσύ μου είπες οτι δεν έχεις πρόβλημα να το κρατήσουμε κρυφό"
BẠN ĐANG ĐỌC
Διάλεξε....ταίρι
Teen FictionΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)