Είναι 9 η ώρα το βράδυ και κάθομαι μόνη μου σπιτάκι μου μπουκώνοντας το στόμα μου με πατατάκια και βλέποντας εδώ και 5 ώρες τηλεόραση. Γιατί βλέπω καν τηλεόραση? Δεν μου αρέσει τίποτα και όμως άμα την κλείσω νιώθω οτι θα μείνω εντελώς μόνη μου.
Με την Ελίζα έχω να μιλήσω από εκείνο το βράδυ που μου εξομολογήθηκε οτι της αρέσω, δηλαδή περίπου 5 μέρες. Θέλω να της τηλεφωνήσω αλλά κάτι με κρατάει πίσω. Ίσως να είναι η Στέλλα...που κάθε φορά που πάω να αρπάξω το τηλέφωνο μου το παίρνει από το χέρι και μου λέει μην την πάρεις σε συμβουλεύω σαν φίλη...ναιπ ίσως είναι αυτό. Τώρα τι φίλη θα μου πείτε? Και εγώ ακόμα αναρωτιέμαι.
Βαρέθηκα, άμα ήμουν Ελλάδα τώρα θα πηγαίναμε για σφηνάκια με τα κορίτσια χωρίς να μας νοιάζει τίποτα. Αχ Ελλάδα πόσο σε νοσταλγώ. Όλοι μου έλεγαν κάτσε Μαρία, δεν θα βρεις καλύτερα Μαρία αλλά εγώ οοοοοοοοχι θέλω να φύγω τους έλεγα, σκατά στα μούτρα μου τώρα.
Το κουδούνι με βγάζει από τις σκέψεις μου. Ποιος είναι και τι θέλει από την ζωή μου τώρα? Με βαριά καρδιά σηκώνομαι και πάω να ανοίξω την πόρτα.
"Hola amigo μου" είπε η Στέλλα με μία παράξενη χαρά και μπήκε χοροπηδώντας στο διαμέρισμα μου.
"προς τι οι χαρές?" της είπα με την γνωστή μου πλέον μιζέρια.
"ποιες θα πάνε σήμερα στο πάρτι του πιο κούκλου, του πιο διάσημου, του πιο τέλειου φοιτητή της σχολής μας?"
"εμείς...?" ρώτησα διστακτικά.
"ΕΜΕΙΣ ΝΑΙ ΩΩΩ ΝΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑΙ ΩΩ ΝΑΙ" άρχισε να φωνάζει και να χορεύει.
"ΟΥΙΙΙΙΙ ΝΑΙ ΝΑΙ" άρχισα και εγώ να χοροπηδάω μαζί της "εγώ δεν πάω πουθενά" είπα απότομα και κάθισα στον καναπέ.
"νομίζω δεν κατάλαβες τι είπα, ο Σεμπάστιαν μας κάλεσε σε ένα από τα πάρτι του. Έλα ρε Μαρία πάντα θέλαμε να μας καλέσει"
"κακιά ώρα διάλεξε, βαριέμαι"
"είσαι μούχλα"
"να σαι καλά το ξέρω" της είπα και συνέχισα να βλέπω τηλεόραση.
Η Στέλλα κάθισε δίπλα μου στον καναπέ και με κοιτούσε έντονα. Άρχισε να ξεφυσάει και καλά στεναχωρημένη. Τα ξέρω τα κόλπα της πλέον.
"δεν με πείθεις"
"έλα ρε Μαρίααααααααααααααααααααααααααα"
"Στέλλα γιατί δεν πας με καμία άλλη φίλη σου?"
"γιατί δεν θέλω, είχαμε πει οτι μια μέρα θα πάμε μαζί"
STAI LEGGENDO
Διάλεξε....ταίρι
Teen FictionΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)