Όλα πήγαιναν τέλεια! Η Στέλλα τα έφτιαξε με τον Μαικ και εγώ τα έφτιαξα με την Ελίζα...μάλλον...από τι έχω καταλάβει δηλαδή δεν είμαι και σίγουρη. Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος με αυτή την κοπέλα αν με πιάνετε.
Ενιγούει, είναι βραδάκι και έχουμε κανονίσει να βγούμε το βράδυ με την Στέλλα και την Ελίζα. Ναι παιδιά και όμως οι αδερφές σιγά σιγά φτιάχνουν την σχέση τους και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενη.
Ήμουν σχεδόν έτοιμη και περίμενα την Στέλλα να τελειώσει να βάφεται, είναι 1 ώρα στον καθρέπτη.
"θα τελειώσεις επιτέλους? Δεν παντρεύεσαι, σε κλαμπ θα πάμε" της είπα αγανακτισμένα.
"άσε με, πρέπει να δείχνω κούκλα θα με γνωρίσει στους φίλους του σήμερα, θέλω να κάνω καλή εντύπωση. Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να τον ντροπιάσω" μου απάντησε και συνέχισε να βάζει το eyeliner με τρεμάμενα χέρια.
"να τον ντροπιάσεις? Με δουλεύεις? Τον έχεις δει πως ντύνεται έτσι?"
"ειιι" είπε σαν να με μαλώνει "επειδή φοράει καρό με ριγέ δεν σημαίνει οτι δεν έχει στυλ" είπε και έπεσα κάτω σχεδόν από τα γέλια, μπορεί να είναι κούκλος αλλά από στυλ....ας πούμε οτι τον ψάχνει το fashion police.
"ναι ναι και είμαι σίγουρη οτι το καουμπόικο παντελόνι που φορούσε τις προάλλες είναι in φέτος" της είπα ειρωνικά και μου πέταξε ένα μαξιλάρι.
"όπως και να έχει εγώ θέλω να είμαι τέλεια, ορίστε τελείωσα"
"Ε ΠΙ ΤΕ ΛΟΥΣ!" άμα φτιαχνόταν για ακόμα λίγο θα είχα πέσει για ύπνο ειλικρινά.
"είσαι έτοιμη?" με ρώτησε ενώ έβαζε τις γόβες της.
"πανέτοιμη, πάμε!" της απάντησε.
Σήμερα ντύθηκα αρκετά χαλαρά να το πω? Φόρεσα το αγαπημένο μου διχτυωτό καλσόν με το τζιν σορτς μου και μία από τις αγαπημένες μου μπλούζες.
YOU ARE READING
Διάλεξε....ταίρι
Teen FictionΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)