Είχα μείνει να κοιτάω το κενό. Τι έγινε μόλις τώρα? Συγγνώμη με χώρισε? Εμένα χώρισε? Ο Μάρκος με χώρισε? Θα πεθάνει!
Έκλεισα την πόρτα με τόση δύναμη που είμαι σίγουρη οτι το άκουσε όλη η πολυκατοικία.
"όλα καλά??" με ρώτησε ο πλέον ντυμένος Χρήστος. Τι του λες και αυτού τώρα, έχω αρχίσει να νιώθω και άσχημα.
"ναι όλα..καλά...μέχρι αύριο θα τα έχουμε βρει!" του είπα εντελώς κουλ, δεν ήθελα να αισθανθεί άβολα. Εξάλλου δεν φταίει σε τίποτα ο άνθρωπος.
"σίγουρα? Γιατί σε βλέπω κάπως-"
"ναι ρε Χρήστο σιγά το καυγαδάκι...έτσι δείχνουμε εμείς την αγάπη μας" τι κάθομαι και λέω η ηλίθια, θα μας περάσει για σαδομαζοχιστές.
"άντε καλά" είπε και άφησε ένα γελάκι.
"τελευταίο σου βράδυ, τι θες να κάνουμε? Να πάμε-"
"ας κάτσουμε μέσα...καλύτερα πιο χαλαρά...όλο έξω είμαι από την ώρα που ήρθα" μου είπε και εγώ γέλασα.
Μείναμε μέσα τελικά και είδαμε ταινία. Όλο το βράδυ σκεφτόμουν τον Μάρκο, θύμωσε πάρα πολύ...αλλά και εγώ έχω θυμώσει. Πως γίνεται να νομίζει οτι θα μπορούσα να κερατώσω...εγώ? Θα έπρεπε να ντρέπεται που το σκέφτηκε κιόλας. Λες και αυτός είναι κανας Άγιος, μια χαρά άλλαζε τις κοπέλες κάθε μέρα.
Και ας μην θυμηθώ τότε που ξέφυγε στον Γιάννη οτι ο Μάρκος έχει κερατώσει ουκ ολίγες φορές. Ο βλάκας! Που θα κατηγορήσει αυτός εμένα!
~
Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε σχετικά νωρίς με τον Χρήστο. Φάγαμε πρωινό και μετά από λίγο έφυγε.
Με το που έκλεισα την πόρτα, πήρα το βάζο από το τραπεζάκι δίπλα και το έριξα κάτω με δύναμη.
Πως τολμά να με χωρίζει έτσι απλά? Δεν είχε ούτε ένα επιχείρημα...καλά ένα είχε αλλά δεν έχει σημασία! Και αν ήταν απλά μία αφορμή? Τότε ποια είναι η αιτία? Μήπως η αιτία έχει και όνομα και είναι και τσούλα?
Και κάπως έτσι άρχισα να φτιάχνω ιστορίες συνωμοσίας και σχέδια φόνου. Η μέρα πέρασε βαρετά και για ακόμα μία φορά δεν πήγα σχολή.
~
Για άλλη μία μέρα σηκώθηκα, πλύθηκα μπλα μπλα μπλα....
Είχε φτάσει μεσημέρι και μαγείρευα. Πάλι οι σκέψεις μου οργίαζαν, ούτε ένα τηλέφωνο...ούτε ένα μήνυμα το γουρούνι.
ESTÁS LEYENDO
Διάλεξε....ταίρι
Novela JuvenilΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)