19 - "Κρατήσου Αλεξία (Αλεξία και Αχιλλέας)"

1.5K 85 1
                                    

      Το βράδυ κάλεσα τον Αχιλλέα να έρθει από το σπίτι μου. Πρότεινα να δούμε καμία ταινία, και να φάμε καμία σαβούρα...εγώ δηλαδή. Εκείνος αμέσως συμφώνησε.. Έβαλα την αγαπημένη μου φόρμα, χτένισα τα μαλλιά μου. Και πήγα να κάνω τα ποπ κορν.

   Ετοίμασα κανονικά το μπολ με τα ποπ κορν και άφησα ένα μπουκάλι κρασί με δύο ποτήρια στο τραπέζι

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

   Ετοίμασα κανονικά το μπολ με τα ποπ κορν και άφησα ένα μπουκάλι κρασί με δύο ποτήρια στο τραπέζι. Η ώρα είχε πάει 9 και τέταρτο. Περίεργο είχαμε πει 9....όχι ότι με έστησε και καμιά ώρα...απλά συνήθως ο Αχιλλέας είναι Άγγλος στην ώρα του.

   Το κουδούνι χτύπησε, και αφού έβαλα ένα ποπ κορν στο στόμα μου, κατέβασα λίγο την ζακέτα μου γιατί είχε σηκωθεί, και πήγα να ανοίξω.

   Μόλις άνοιξα, χαμογέλασα και έβαλα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. Του έδωσα ένα φιλάκι και πήγα να φύγω, αλλά ο Αχιλλέας είχε άλλες ιδέες. Βάθυνε το φιλί μας, και έβαλε τα χέρια του πίσω στου γοφούς μου.

   Δεν με άφηνε να φύγω με τίποτα, τον απομάκρυνα λίγο και γέλασα. Κρατούσα τα μπράτσα του για να μην μου κάνει πάλι επίθεση.

"είπαμε θα δούμε ταινία..." του υπενθύμισα και αυτός μου έγνεψε..

"ναι μου αρέσουν οι ταινίες..." είπε και επιτέθηκε στον λαιμό μου αυτή την φορά.

   Γιατί νιώθω ότι μιλάμε για δύο διαφορετικά πράγματα?

   Τον έσπρωξα άλλη μία φορά και έφυγα από το κράτημα του. Προχώρησα στο σαλόνι και πήγα να αρπάξω το τηλεκοντρόλ. Γύρισα να τον κοιτάξω και είχε ένα πολύ μπερδεμένο ύφος.

"τι έπαθες?" τον ρώτησα συνοφρυωμένη.

"νόμιζα θα δούμε ταινία..." είπε, ναι γιατί εγώ τι είπα?

"ναι" του είπα και γέλασα "αυτό προσπαθώ να κάνω.." του έδειξα την τηλεόραση.

"θα δούμε κυριολεκτικά ταινία δηλαδή...?"

   Υπήρχε περίπτωση να την δούμε μεταφορικά? Κούνησα το κεφάλι μου σαν αν μην καταλαβαίνω τι προσπαθεί να μου πει.

Διάλεξε....ταίριDonde viven las historias. Descúbrelo ahora