58 - "Μοντέλο απ'τα λιντλ (Αναστασία και Μάνος)"

1.1K 46 0
                                    

   Ήταν απίστευτο αυτό που γινόταν, ο Μάνος το έπαιζε λες και δεν με έχει ξαναδεί ποτέ στην ζωή του. Δεν μπορώ να καταλάβω τι φοβήθηκε και δεν το είπαμε στον Φίλιππο.

   Ο Μάνος που και που κοιτούσε το ρολόι του σαν να περιμένει κάτι. Φαινόταν ανήσυχος.

"Φίλιππε μάλλον στον Μάνο δεν αρέσει και τόσο η παρέα μας" είπα όταν τον πρόσεξα να κοιτάει για άλλη μία φορά το ρολόι του.

"αντιθέτως, συγχώρησε με Αναστασία, απλά περιμένω παρέα" μάλιστα τι παρέα περίμενε?

   Μάλλον το πρόσωπο μου άλλαξε έκφραση και φάνηκε οτι ενοχλήθηκα γιατί ο Μάνος έριξε ένα γελάκι και ο Φίλιππος με κοίταξε περίεργα.

"αυτό σημαίνει οτι θα φύγεις? Μα γιατί...περνάμε τόσο ωραία" ζουζούνιασα και έπιασα το μπράτσο του Φίλιππου.

   Ο Μάνος έσφιξε το ποτήρι του λίγο πριν κατεβάσει την βότκα μονοκοπανιά.

"δεν πειράζει...άλλωστε έχουμε σχέδια για μετά...έτσι δεν είναι?" μου είπε ο Φίλιππος χωρίς να σταματήσει να με κοιτάει.

   Αυτός είναι άντρας, από την ώρα που τον γνώρισα μου συμπεριφέρεται σαν Βασίλισσα. Τώρα θα μου πείτε λίγες ώρες τον ξέρεις Αναστασία. Αλλά και πάλι φαίνεται το ποιόν του σαν άνθρωπος.

"εμένα θα με συγχωρήσετε αγόρια, έρχομαι σε 2 λεπτά" τους ανακοίνωσα και πήγα στην τουαλέτα.

ΜΕΡΙΑ ΜΑΝΟΥ

   Ήμουν έτοιμος να την σύρω μέχρι το σπίτι μου από τα μαλλιά και να της δείξω οτι παιχνιδάκια με εμένα δεν την παίρνουν.

   Δεν είχε σταματήσει να τρίβεται στον ξάδερφο μου, μπροστά στα μάτια μου. Και όλο αυτό το φλερτ προς αυτόν....ήθελα να σηκωθώ να φύγω αλλά δεν θα της έκανα την χάρη.

   Δεν ήθελα να αποκαλύψω τίποτα στον ξαδερφό μου. Πρώτον γιατί φαίνεται οτι του αρέσει πολύ η Αναστασία και δεύτερον γιατί δεν θέλω να αρχίζει τις μαλακίες του και να με πειράζει για το όλο γκομενικό θέμα.

"δεν είναι γκομενάρα ρε φίλε?" είπε και κοίταξε πίσω του για να δει αν έχει απομακρυνθεί αρκετά.

"καλή είναι..."

"καλή? έχω πάθει την πλάκα μου. Ανυπομονώ να πάμε σπίτι της"

   Ο Φίλιππος μου έκλεισε το μάτι συνωμοτικά και εγώ ήθελα να του χώσω μπουκέτο. Πως μιλάει έτσι για την Αναστασία? Ξέρω ακριβώς τι έχει στο μυαλό του και είμαι έτοιμος να ξεκανονίσω με την Νάντια για να του κάνω χαλάστρα.

Διάλεξε....ταίριNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ