Είναι Τρίτη απόγευμα και σαπίζω σπίτι μόνη μου. Α συγνώμη λάθος, έχω παρέα τα πατατάκια μου και το αναψυκτικό μου! Βαριέμαιιιιιι! Χριστέ μου θα πεθάνω εδώ μόνη μου. Από την άλλη βαριέμαι να βγω. Δεν έχω όρεξη για τίποτα γαμώτο.
Ωραία ποιος σκατά χτυπάει την πόρτα μου απογευματιάτικα? Αργά και βασανιστικά πήγα να ανοίξω. Με το που άνοιξα είδα τα δύο πρόσωπα που πραγματικά ήθελα να δω.
"αφου δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό θα πάει το βουνό στον Μωάμεθ" είπε η Κωσταντίνα και εγώ έκανα μια γκριμάτσα.
"φέραμε φαγητό, να μπούμε?" ρώτησε η Νεφέλη και γέλασα. Έκανα στην άκρη για να μπούνε και μετά έκλεισα την πόρτα.
"πως και ήρθατε?" τις ρώτησα.
"ε....ήμασταν στην γειτονιά και είπαμε να περάσουμε. Μας δουλεύεις ρε τούβλο?" αγριοκοίταξα την Κωσταντίνα.
"δεν χρειαζόταν...καλά είμαι"
"ναι το βλέπουμε....ακόμα δεν σε πήρε?" είπε και με κοίταξε με στεναχωρημένο βλέμμα η Νεφέλη.
"όχι τίποτα...πως λέτε να είναι?"
Οι δυό τους κοιταχτήκανε ύποπτα και μου άναψαν φωτιές.
"τι? τι έγινε?" τις ρώτησα.
"δεν είδες?"
"όχι Κωσταντίνα....τι έγινε, πείτε!"
Η Νεφέλη έβγαλε το κινητό της, πληκτρολόγησε κάτι και γύρισε την οθόνη για να δω. Ο Άρης τσεκ ιν και φωτογραφία μαζί με την πρώην του, τις φίλες της και τους φίλους του. Είμαι έτοιμη να βάλω τα κλάμματα....
"αχα" είπα.
"πως είσαι?"
"πάμε"
"που?" ρώτησα ταυτόχρονα και οι δύο.
"στο ρεμπετάδικο, πριν 20 λεπτά λέει, και είμαστε και δίπλα. Σηκωθείτε"
"κάτσε βρε Αμαλάκι μου...και τι θα του πεις?" με ρώτησε η Νεφέλη.
"δεν πάω για να του μιλήσω....πάω για να δει τι χάνει" της απάντησα και πήγα να ετοιμαστώ.
~
Δεν άργησα να ετοιμαστώ. Μέσα σε μισή ώρα ήμασταν ήδη έξω από το μαγαζί. Είχα τόση αυτοπεποίθηση όταν μπήκα.
Κοίταξα τα τραπέζια προσπαθώντας να τον βρω. Οι ματιές μας συναντήθηκαν, τον είδα που ταράχτηκε και χαμογέλασα.
Καθήσαμε σε ένα τραπέζι με τα κορίτσια δίπλα από κάτι συμφοιτητές μας. Χαιρετηθήκαμε και ενώσαμε τα τραπέζια μας. Ο ένας θυμάμαι με γούσταρε στο πρώτο έτος, ο Χρήστος, ωραίο παιδί αλλά βλέπετε εγώ στραβώθηκα με τον ηλίθιο.
YOU ARE READING
Διάλεξε....ταίρι
Teen FictionΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)